Sommerfulgen Skrevet 30. juni 2006 #51 Skrevet 30. juni 2006 Mye aktivitet på disse sidene om dagen...fant oss på 2 siden selv om det ikke er så ille da. ...i går 23.45 fikk jeg så lyst på grill pølser. Endte med at jeg stod opp og stekte meg 1 pølse...hva kan dette være for noe tro? I dag tidlig tok jeg en kaffe kopp....tja, den smakte ikke kjempe godt...men det kan være for at jeg tror at det er noe på gang.... Skal ut å spise lunsj med en venninne etterpå, så da skal jeg teste kaffe på nytt. Øsker dere en riktig god helg i alle fall. Krysser fingrene for oss til uken. Tenk hvor artig det hadde vært om det klaffet for oss begge. Jeg vet ikke når jeg har IKM men tror det er i begynnelsen av uken. Uansett så tar vi følge...enten nå eller senere ). Har en liten "sommerfugl" følelse i magen om dagen....det er disse dagene som nå er i vente som er grusomme. Denne gangen har jeg ikke lett etter noen tegn...men nå tror jeg at jeg er i gang ) Prates over helgen. Da blir det fullt referat av teltturen. Gleder oss skikkelig. Det skal bli så kos!!
¤ Solsikken ¤ Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #52 Skrevet 2. juli 2006 Hei igjen! Var det bra telttur? Du skulle ikke tilfeldigvis ha testa allerede? ;-) Høres iallfall ut som du har endel spennende symptomer for tiden! Det med pølser er vel et typisk tegn skulle jeg mene?! Håper kaffen ikke smaker fremover da! Her smaker kaffen godt ennå :-( Har ingen andre symptomer på verken TR eller mer spennede ting og IKM er jo imorgen så jeg krysser fingre!! ..tempen har vært veldig rar de siste dagene.. Først en dipp nesten ned til øvre normaltemp, så et hopp opp til høyeste verdi denne pp og idag.. nedover igjen, men fortsatt over normaltemplinja.. ga opp - fikk masse håp - nå bare avventer jeg.. blir litt smårar av å vente. Har ikke helt regelmessig perioder, så IKM kan være flyttet litt selv om 28. dag er imorgen. Føler iallfall ikke at jeg er gravid. Blir det høy temp imorgen tester jeg, blir det ikke kommer nok TR i løpet av dagen. I kveld skal jeg iallfall bare slappe av. Har vært litt sliten i dag - typisk dagen før TR kommer jeg på..æsj.. Ja, ja, har iallfall klart å ha en mer avslappet holdning til prøvingen denne pp og håper jeg skal klare å ivareta det om det ikke klaffer! Hjelper på at allergien har begynt å slippe taket, sommeren har vist seg og ferien er bare en uke unna! Nå skal jeg inn i Mankells verden - Silkeridderen. Vet ikke helt hva jeg synes om disse asosiale, alkoholiserte superdetektivene, men settingen ellers er iallfall god så langt ;-) God kveld (evt morgen:-)
Sommerfulgen Skrevet 3. juli 2006 #53 Skrevet 3. juli 2006 God morgen ) En veldig bra telttur. Det var kjempe koselig og været var jo så utrolig bra. Lillemor ville ikke sove i telt, så vi hadde litt problemer med å få lagt henne, men sovnet til slutt. Hun våknet kvart over 4 og ville ikke sove mer i telt og da tenkte jeg bare mitt...på en øy, kvart over `4? men hun sovnet igjen og sov til 8. Vi grillet og koste oss, badet masse og kunne ikke hatt det bedre. Har akkurat testet nå med morgenurin..og den var vel ganske så negativ. Hvis det var noen strek tror jeg det var fantasistrek som bare jeg ser. Synes nemlig at jeg så litt antydning til strek...ville nemlig spare digital testen til den virkelig er i boks, så jeg bare kan se dette alle snakker om..."det lyser gravid". Jeg har også litt ustabil IKM så jeg tror jeg bare satser på at den kommer i løpet av uken...starter ferie fredag så da venter den sikkert til da. Kjenner fortsatt ikke noe til noen symptomer...ikke en gang mensmurring som jeg pleier å ha jevnt fra el til mens. Kaffen smaker greit igjen så det var vel bare ett lite innfall kroppen hadde. Har du testet? Den strekk smerten har faktisk begynt å gjøre vondere..det gjør vondt å gå og løpe også. Akkurat som at jeg er støl. Litt øm når jeg tar på magen på utsiden også. Ser det an til IKM.....selvom jeg ikke har noen store forhåpninger. Har dere hatt en deilig helg? Antagelig. Prates.
¤ Solsikken ¤ Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #54 Skrevet 3. juli 2006 AAAARRRRG! TR kom i natt av alle ting (heldigvis ikke mer enn et par dråper da)! NIENDE PP - her kommer jeg! (Hvordan holder du ut Sommerfuglen som er kommet så mye lengre enn det?)! Litt frustrert nå, men det går nok over. Tempen var nede på normalen igjen også, så da er iallfall kurven komplett og slik den skal være for en normal periode. Ikke verst det iallfall... OG det bevist at ingen symptomer heller ikke er et godt symptom. Hadde faktisk ikke en eneste murring før i morges, men de er borte igjen nå. Joda, så er det KUN venting som teller da. Hver bidige pp. Håper uansett at TR uteblir for din del og at det faktisk er gravidstrekk du har selv om testen ble negativ nå. Kan jo være det er litt tidlig ifht IKM for deg ennå! Krysser fingre igjen XX Vi hadde det flott i helga ja! På stranda, bada, god mat. Det eneste vi glemte var å smøre inn oss selv med solkrem, så nå er vi tomatrøde både jeg og mannen, men heldigvis ikke dattera! Nå får jeg stupe inn i jobben igjen og bli ferdig med det jeg skal til ferien! Gleder meg til begge deler - ferie og ferdig med alt (det blir ikke før august, men DA :-) Gleder meg ja :-) (Mulig jeg blir gravid når jeg bare blir ferdig med dette! XX) Kos deg!
Sommerfulgen Skrevet 4. juli 2006 #55 Skrevet 4. juli 2006 En snartur innom....lillemor er hjemme idag. Vi skal på stranden å kose oss i dag. Så kjipt at TR kom men ogoså veldig greit, for da er det ikke lenge til man kan starte opp igjen ;o). Jeg har fortsatt ingen tegn til noe...kanskje litt murringer, men det er vel bare ett tegn på TR. Tok en test fra billig-test i dag tidlig og synes at jeg så en svak strek. Tok jeg den opp mot lyset var det en svak strek der...men det er jo ikke slik man skal se på testene da. Vet at noen andre av gangene jeg har vært gravid har testene slått ut synlig på dette tidspunktet, men det kan vel være forskjellig fra gang til gang. Håper vi prates før ferien da. Har litt som skal ordnes før ferien..som pakke og vaske huset. Vi reiser på fredag kveld når lillemor skal sove. Ser så utrolig frem til ferien nå. Prates )
Sommerfulgen Skrevet 6. juli 2006 #56 Skrevet 6. juli 2006 Ja ja, da er det snart ferie og inn i ny pp. Fikk besøk av TR i dag tidlig. Har hatt de strekk smertene til i dag. Kanskje det har noe med de medisinene etc jeg har fått fra naturterapauten. Nå skal det bli godt å få "fri" fra BIM og alt av telling etc. Nå skal vi bare være kjærster og familie så kanskje det klaffer..hvem vet. Får i alle fal el i ferien så det er jo bra. Ønsker deg en riktig god ferie. Kos deg masse også XXX jeg fingrene for oss i de ukene vi er borte. Kjenner at jeg nå begynner å bli desperat...går vel faktisk snart under "sliter" vel... God sommer uansett ) Klem fra meg
¤ Solsikken ¤ Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #57 Skrevet 6. juli 2006 Hei sommerfuglen! Har hatt så masse å gjøre de siste dagene og har jobbet endel kveld også, men nå måtte jeg ta meg tid, for var så spent på hvordan det gikk med deg! ..men så kom tanta til deg også. Synd, du hadde fortjent å komme ut herfra nå. Nesten som i fengsel å gå å vente så lenge og måtte være her nok en pp. Vel, aprilbarn på oss to da?! (blir det ikke det da tro?) Nå sitter jeg her med en øl. Kan ikke huske sist, men så drikker jeg sjelden øl da. Men nå var det brukbart. En arbeidsdag til imorgen, så blir det ferie, ny pp og nye impulser! ¤ smil¤ Håper å få mer energi ut av det! Skal ha litt ferie til høsten også, så har noe å se fram til etter denne ferien også! Har begynt med GraVitamin. Fant det i tilbudskorga på apoteket, så jeg tenkte at dette kan jeg jo prøve ;-) Tror jeg skal ta nattlysolje denne pp også. Men temping orker jeg ikke når det er ferietid. Ser uansett ut til at jeg har el på dag 13-14, så da får vi stå på.. hi,hi. Da er vi på Island og vi skal en tur til svigermor etterpå, så vi får nok være litt kreative (evt veldig stille) når vi skal prøve denne pp ;-) Blir nok ikke å komme inn her så ofte i ferien jeg heller, men om det kommer en pc i nærheten, så skal jeg inn å dytte oss opp :-) Stor sommerklem fra meg til deg
Sommerfulgen Skrevet 7. juli 2006 #58 Skrevet 7. juli 2006 Nå er jeg bare innom for å ønske deg og din familie riktig god ferie og sommer. Håper det blir en fruktbar sommer ) Prates om noen uker. Om vi kommer over ett sted med internett, skal du ikke se bort i fra at du får en liten hilsen. Stor sommerklem til deg også )
¤ Solsikken ¤ Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #59 Skrevet 24. juli 2006 Hei du! Har klart å komme meg innom her en tur uten for mange nyskjerrige rundt omkring ;-) Har hatt en kjempeflott ferie så langt, men ingen ny baby i sikte desverre. Håper det går likere med dere ? Nå må jeg "gå" --- snakkes!
Sommerfulgen Skrevet 25. juli 2006 #60 Skrevet 25. juli 2006 Hei hei ja, Vi kom hjem fra ferie i dag. Det har bare vært knall bra ). Kjente at familien og parforholdet trengte det veldig. De siste dagene hjemme nå skal vi bruke på å bygge platting etc hjemme. Deilig å ha noen dager hjemme før jobb...noe jeg IKKE er klar for. Satser på å kanskje begynne 50 % igjen også får vi se... Vi har vært i Telemark, Kr.sand, Lillesand, Risør og Hurum. Vi har virkelig kost oss glugg. Da vi skulle besøke ett vennepar i Lillesand var det rett rundt el tid...men da fikk vi en egen liten "hytte" så det klaffet i alle fall veldig med tispunktet selvom vi ikke har tenkt så veldig mye på det. Nå må jeg fortsette litt med tøy-vasken. Fortsatt god ferie. Prates uansett om ikke mange dagene )
¤ Solsikken ¤ Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #61 Skrevet 29. juli 2006 Da er vi på plass her i huset. Klesvasken unnagjort og klar for bim:-) Høres bra ut med sørlandsferie. Har bare hatt en langhelg nedover vi, mens jeg gikk gravid sist. Var utrolig pent! Venter tr i disse dager. I løpet av ferien har jeg nesten glemt alt og har problemer med å huske ikm og hvilken pp vi er i og alt det der.. hærlig må jeg si.. men pms er ikke til å ta feil av denne gangen heller du. Murringer nå og da også videre.. nåja, akkurat denne pp tror jeg at jeg skal takle tr greit uten å bli lei meg for det. Nå gleder jeg meg bare til det blir litt kaldere i lufta. Når sola står på blir det uutholdelig inne selv med gjennomlufting. Blir så tiltaksløs av det. Stranda er jeg også litt lei av for øyeblikket, så da.. like greit å begynne på jobb igjen og avslutte ting der ... hadde vi bare hatt aircondition der! Neste pp blir det nok el-tester igjen, men da med cb. Håper de skal være litt mer presise enn billigtester sin. De virka jo ikke ;-) Begynner å bli lenge siden vi starta prøvinga nå ja.. trodde ikke det skulle ta riktig så lang tid, men.. kan jo ikke styre det, bare håpe og prøve så godt vi kan.. Litt vemodig på et vis, men trodde jeg skulle være lengre nede nå enn jeg faktisk er. Det er jo et godt tegn. Fortsatt god helg!
Sommerfulgen Skrevet 31. juli 2006 #62 Skrevet 31. juli 2006 Hei hei min venn ) Da var hverdagen tilbake, med jobb, barnehage, og dårlig vær! Egentlig så var det greit å komme tilbake på jobben, selvom det var fullstendig kaos her..men det er sånn det er etter lang sykemelding, ferie og en elendig vikar (for min nærmeste kollega). Men det er jo hyggelig å se at de virkelig savner meg da og setter pris på jobben jeg gjør ) Ellers så kjenner jeg ikke noen tegn heller denne gangen. Nå sitter jeg med skikkelig mensmurringer, og det kjennes som at mensen er på vei. Så da er det bare å vente...litt kjipt, for denne mnd vet jeg at vi traff...men nå er vi blitt mindre besatt av tanken og tar det litt som det kommer. Nå storkoser vi oss med tuppelure og nyter dagene og alle artige tingene hun gjør og sier. Nå renner setningene ut fra henne og de er så herlige. Får så høstfølelse med en gang når ferien er over...spes når det regner som besatt. Men da skal jeg hjem og lage fiskeboller...som er favoritt maten til tuppelure og tenne stearinlys. Er hjemme alene i kveld, så da kan det vel hende at jeg kommer til å bruke litt tid på nettet. Tenkte å fremkalle noen bilder og slikt i dag også. Etter at denne digitale verden kom, så glemmer man liksom å fremkalle bilder...så det blir nok en dyr fornøyelse. Ha en strålende dag. Har du begynt på jobb igjen? Regnværs klem fra meg
¤ Solsikken ¤ Skrevet 1. august 2006 Forfatter #63 Skrevet 1. august 2006 Hei Sommerfuglvenn! Nå har jeg ting å fortelle du. Må si det først til deg av alle (utenom mannen min da): Jeg er gravid jo! Helt utrolig siden vi hadde sex bare en gang i løpet av ferien! Made on Island! .. en morgen fikk vi nemlig barnepass i 20 minutter. (Neste sjanse bød seg ikke før en uke etterpå.. men for all del, vi gjorde jo ikke alt vi kunne da, men ;-) Helt ufattelig at det ble spire av det!! Håper så inderlig at det ikke er tr men annet på veg hos deg også. Vil så gjerne ha følge videre fremover og du er bare best her inne! Jeg har jo hatt murringer jeg også nå og de var omtrent helt like de falske symptomene mine fra 2 pp siden. Derfor var jeg jo så skråsikker nå også og trodde virkelig at tr var på vei.. ..det var bare det at hun ikke viste seg i helga :-) Boble over av glede -snart.. må bare la det få litt mer tid på seg før jeg tør ordentlig.. blir vel ikke før ungen er ute det nå med alt det snakket om streptokokker i media.. :-/ Vel, håpe, håpe på at alt skal gå greit nå. Har iallfall ikke så lyst på kaffe lengre, så nå går det sikkert helt greit å kutte ned til 1 kopp for å hindre evt skadevirkninger. Hva funka for oss: Han: Ta sinktabletter i 2 uker (noen dager erstattet med graVitamin). Ikke ha sex før dagen før, eller dagen for, el. (mulig han har tømt seg selv, hva vet jeg ;-) + Det er jo tilbakevist at sex hver dag ikke er bra..). Jeg: ¤ Tok GraVitamin hele pp (tar fortsatt). ¤ Drakk og spiste hva jeg ville. Drikker aldri mye alkohol, men et glass vin nå og da har det blitt i ferien. ¤ Har hatt mye press på jobb, men: jeg vet at jeg skal bytte jobb snart!! Derfor - travel, men vet hva som skal skje og at endringen vil bli til det bedre! Noe å glede seg over rett og slett. ¤ Har startet nytt strikkeprosjekt. (Blir en liten besettelse for meg å komme videre med det og det tar bort oppmerksomhet fra det å få et barn til). Begge: ¤ Har hatt en aktiv, men svært annerledes og avvekslende ferie som får terningkast 5. (Men det var faktisk litt tungt også og mye bilkjøring, så det kan ikke bety så mye når det bare er praktisk slit som fører til noe ser det ut som) ¤ Sex på morgenen.. det hadde vi sist gang og, men da litt flere "omganger" i dagene før og etter. ¤ Satt omtrent ingenting foran dataskjermen.. kanskje kan det ha betydning pga mindre stråling? ? Det var det tror jeg. Tempinga var grei å ha gjort for å være trygg på at el var som normal, men nattlysolje, eltester (billigtester), sex så så ofte og til bestemte tider ol har altså ikke vært effektivt her i gården. Det med å ikke ta det så tungt tror jeg på, så det må du fortsette med! Ellers koser også vi oss stort med tulla om dagen. Hun plaprer også masse og har fått så sterke meninger at vi tidvis må smile selv om hun i fullt alvor slenger seg i bakken i protest over det hun ikke får lov til :-) Så det eneste som mangler er større bolig og storfamilien i nærheten. Det siste får vi nok ikke på ei stund ennå, men bolig må vi nok gjøre noe med snart :-) Også har jeg ikke lyst å lemne deg igjen her inne.. vet ikke om jeg er helt klar for 1. tri ennå heller.. Opprettholde tråden en stund til selv om det ikke skulle klaffe for dere nå? (Det må jo klaffe snart da?!?) Krysse-fingrene-klem til deg fra
Sommerfulgen Skrevet 1. august 2006 #64 Skrevet 1. august 2006 GRATULERER SÅ MASSE!! Det var utrolig koselig å høre. Det er det som skal til...ikke tenke så mye på det men leve mest mulig normalt...som er lettere sagt en gjort. Dette var kjempe artig ) men det som er mindre artig er jo at du hopper over på 1 tr...men da får du oppdatere meg på tråden vår... Sitter fortsatt med skikkelig murringer, kjennes ut som mensen kommer hver øyeblikk...har trodd det flere ganger i dag....IKM er vel rundt nå snart...torsdag / fredag tror jeg. Har egentlig ingen store forhåpninger, for det kjennes ut som det TR som snart banker på ( Ellers så går jobben min helt greit. Fullstendig kaos...men men. Jeg skal titte litt rundt etter noe nytt..kan ikke vente til en baby kommer..det tar visst litt for lang tid. Du får ha en strålende kveld, nå skal jeg spise litt kveldsmat. Igjen GRATULERER!!! Ble litt "lei" meg også for at du nå forlater meg, men håper du tar deg tid til å stikke innom her i ny og ne...så kommer jeg nok etter før eller siden...da er du kanskje på "dinbaby" ;o) Stor ..kjempe giga stor gratulasjonsklem fra meg )
Sommerfulgen Skrevet 2. august 2006 #65 Skrevet 2. august 2006 ...hallo...du svever vel langt der oppe ett sted du ) Jeg sitter på jobben og verker så det holder....har så utrolig lyst til å ta en test...men sitter med veldig murringer så tror nok at TR er på vei. Kjennes veldig sånn ut. Selv om det er likt så er det allikvel litt annerledes hvis den ikke kommer (. De er nesten ingen folk her..og utrolig stille så tror jeg farer bort på apoteket i lunsjen og for å si det rett ut..."havner utpå". Synes det var utrolig koselig at det klaffet. Nå krysser jeg fingrene for at det går bra og at jeg kommer i rasende fart etter...... Ha en fortsatt strålende dag )
¤ Solsikken ¤ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #66 Skrevet 2. august 2006 Ååå! Håpe, håååpe på at den testen din slår bra ut! Oppdater meg så fort du kan! (Vi kan jo forsåvidt begge oppholde oss på DinBaby siden vi har småtuller fra før da! Satser heller på at du er/ blir gravid nå jeg.) I morges tok jeg en test til.. hadde 3 stk liggende, så umulig å ikke bruke dem nå ;-) Sterkere strek idag ja! Det må være et godt tegn! Er likevel litt engstelig for at noe skal gå galt, men.. det er vel alle sikkert. Har disse murringene fortsatt. Føles som tr-symptomer og jeg kan ikke huske at det var slik forrige gang. Men - de sier jo det er et symptom på graviditet! I tillegg smaker kaffe helt grusomt idag. Lukta på kanna her på jobb og rygga nesten bakover. Tuller ikke! (men så er det skikkelig jobbkaffe også) :-) Mulig det blir to ulike svangerskap dette da.. det forrige var egentlig problemfritt utenom noen uker med skikkelig morgenkvalme +... Håper ikke dette blir værre. Blir nok til å holde meg mye på tråden vår.. om du skriver tilbake da! De skriver jo så masse om at det er så "surt" miljø inne på 1. tri. Har ikke prøvd meg der ennå. Litt tidlig føler jeg.. Fullt tempo på jobb her; ikke mange, men jeg har masse å gjøre denne uka. Neste uke kommer jeg nok til å ha BiM oppe hele dagen ;-) X krysser fingre og tær for deg X
¤ Solsikken ¤ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #67 Skrevet 2. august 2006 Og lykke til med jobbsøk også!
Sommerfulgen Skrevet 2. august 2006 #68 Skrevet 2. august 2006 Hei igjen.... Tok testen og jeg synes at jeg kunne skimte en strek. Synes faktisk at det også var farge på den...men er jo god på fantasistreker. De andre gangene har jeg testet positivt før mensen og da har de vært tydelig positive, så tenker at denne er negativ. Det kan sikkert variere fra svangerskap til svangerskap også. Har også hørt rykter om at det ikke er noe "hyggelig" på 1 tr..men når jeg kommer over så kan vi jo fortsette tråden vår der. Når du nå hopper over kommer jeg fort etter...og da blir det koselig. Sitter nå og "sparer" for må ta en ny test når jeg kommer hjem. Holder på å tisse i buksen...men er det ikke 4 timer de sier da? Skal hjem ved 14-15 tiden i dag. Den jeg tok tidligere i dag var med lite konsentrert vare. Jeg oppdaterer, men er vel sikker på at den ikke blir noe mer positiv senere. Har ikke tid til å vente på morgen urin i mrg. )
¤ Solsikken ¤ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #69 Skrevet 2. august 2006 Oi,oi!! Spennende! Håper du ikke har fått besøk ennå! ??!! Du må gjemme en test til imorgen tidlig også da, for da har jo nivået (evt) økt og urinen oppspart! :-) Krysser fingre og tær fortsatt jeg! Nå har mannen dekket bordet med kveldsmat! Heldige meg :-) Masse babystøvtanker fra
Sommerfulgen Skrevet 3. august 2006 #70 Skrevet 3. august 2006 Åh så deilig, med kveldsmat mener jeg. Nå sitter jeg på jobben igjen og blir bare mer og mer frustrert. Folk sier opp i tur og orden, eller så blir de sagt opp. Må si at jeg blir forvirret. Nå har jeg mldt meg hos alle vikarbyråer i nærheten pluss at jeg selv søker...men lite spennende jobber....så da må jo noe skje. Tror at min jobb situasjon ødelegger mye for prøvingen vår. Nå detter alt sammen her på jobb, og motivasjonen er helt borte igjen. Har mest lyst til å sykemld meg og gi f****i hele stedet! Har ikke tatt noen ny test...venter noen dager til. Kjenner voldsomme murringer, men tør ikke håpe. Har hatt murringer siden mandag, og pleier ikke å ha det så mange dager før TR kommer. Fortsatt ikke besøk heller. På en måte føler jeg at det har klaffet, men så er jeg plutselig veldig sikker på at tr kommer allikevel...men det er vel kanskje sånn hver mnd. Nå skal jeg snart spise lunsj, og det skal bli godt. Prates )
¤ Solsikken ¤ Skrevet 3. august 2006 Forfatter #71 Skrevet 3. august 2006 Huff, den jobben din høres ikke så morsom ut for tiden! Forhåpentligvis finner du noe nytt snart. Mulig det ikke har så mye å si for prøvinga nå når du har begynt å lete etter annen jobb da..? ..hvordan går det? Fortsatt bare murringer som har vart lengre enn vanlig? Her går det fortsatt bra. Murringer og trett og litt ømme pupper idag og litt antydning til "kveldskvalme" ... kommer særlig når jeg er litt sulten, så jeg får vel gå å ta meg litt kvelds idag og.. men idag må jeg finne frem selv :-) ¤ Snakkes ¤
Sommerfulgen Skrevet 3. august 2006 #72 Skrevet 3. august 2006 Nei, riktig med jobben fullstendig kaos. Men kjenner at jeg ble litt lettere i dag etter å mldt meg inn i alt av vikarbyråer etc..men de jobbene jeg ønsker meg vokser ikke på trær...men da er jeg i alle fall i gang. ...fortsatt bare murringer... Føler nesten at det er noe, men er så utrlolig redd for å feile...har gjort det før...feilet altså (. Veldig trøtt og blir litt uvel når jeg er sulten. I dag synes jeg ikke at kaffen har smakt så godt heller...men det kan jeg tydeligvis innbille meg har jeg jo sett før ;o) Hvis jeg ikke får noe besøk i løpet av morgen dagen tar jeg en test lørdag. Åh vi har akkurat kommet hjem, etter en deilig dag på Aker Brygge, med middag, is og gode venner. Utrolig deilig. Det yrer av folk og sommer er deilig. Håper kveldsmaten din smakte godt...tenker det. Kos deg med lillemor og gullklumpen i magen. Klem meg
¤ Solsikken ¤ Skrevet 5. august 2006 Forfatter #73 Skrevet 5. august 2006 ???? :-o ???? Hvordan går det? Har naturterapeuten virka eller trenger hun mer tid? VI har vært på stranda idag, men det var ikke så bra som vi håpa da vi dro.. ble for varmt for meg i sola og vannet var gørskittent og bunnen ekkel, så.. har nok litt med spiren å gjøre ;-) Deilig å komme hjem.. da fikk jeg se et bilde som mannen tok av meg og dattera... vel... hadde jeg ikke vært gravid, så hadde jeg sporenstrex tatt turen til treningssenter for å stramme opp mage, rumpe og lår! Forferdelig når det går opp for en at en ser litt VÆRRE ut en man trodde! Gleder meg til magen blir stram nå.. Inntil da håper jeg på kaldere vær så jeg kan kle meg litt mer :-) Aker Brygge høres fortreffelig ut. Blir altfor sjelden at vi reiser inn til byen og gjør sånne ting. Bra du nyter fritida uansett om ikke jobben er så bra! Fortsatt god helg!
Sommerfulgen Skrevet 7. august 2006 #74 Skrevet 7. august 2006 Hei hei ja, Her har det bare gått litt på overtid ja...TR kom akkurat nå faktisk. Så det klaffet ikke denne gangen heller. Men vi får vel bare fortsette så sitter den nok skal du se ;o) Nå har jeg mldt meg inn hos alle vikarbyråer som er og venter bare spent på noen tilbud. Er litt sær på hva jeg vil ha pluss at jeg vil ha i nærområdet hvor vi bor slik at reiseveien ikke blir så utrolig lang. Oslo blir for langt for meg synes jeg..nå er jeg så heldig med å få hentet tidlig 3 dager i uken så det er så gull for snuppelure. Ellers så har jeg også sett noen bilder av meg selv i sommer og jeg kan si at jeg har vært fastere i fisken !!! Har begynt å trene nå..trente masse før jeg fikk datteren vår også har det gått litt i rykk og napp...som med alt annet ...siden da. Nå har jeg virkelig startet opp igjen så skal jeg prøve med det den gangen jeg blir gravid igjen også. Hvordan er formen din om dagen da? Får håpe den er bra, for det er ikke noe hyggelig å være uggen...men må si at jeg misunner deg skikkelig altså. Hadde vært så utrolig koselig om vi kunne slått følge over på 1 tr, men men... Får nesten jobbe litt, men kos deg masse og nyt tilværelsen. Klem meg
¤ Solsikken ¤ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #75 Skrevet 7. august 2006 :-( Trist og trist! Hadde jo vært så morsomt om det klaffa for deg og nå! Vel, da får jeg klare meg alene på 1. tri enn så lenge.. neste mnd kommer du kan hende over! Kjenner jeg blir litt trist av tanken på at vi nå kanskje ikke skal snakkes så ofte mer.. blir sikkert vanskeligere (tenker spesielt på deg) jo lengre jeg kommer i graviditeten.. Håper vi holder kontakten her på tråden en stund til iallfall :-| Her er formen foreløpig bra, deilig å slappe av litt mer nå og bare ta det med ro den tiden som er igjen her på denne jobben (minus noen dager, men de går sikkert fort!). Kosa oss på ferskvannsstrand i går. Det var helt supert å bade litt i vann uten salt! Også var det ikke så grusomt varmt igår heller, bare behagelig :-) Tips: Har tenkt litt på at noe av grunnen til at jeg ble gravid kan være dette også: - Bade i den blå lagune :-) - Drikke masse blåbærbiola... Ny jobb blir nok bra for deg. Enig i at det er deilig å ha jobb i nærheten av der man bor, men kvaliteten på jobben er viktigere for meg. Jeg må kjøre i ca 20 min for å komme til jobben, men så er det ikke så voldsomt med trafikk i den retningen, så det går fint ;-) Inntil videre, stor trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå