Gå til innhold

Hjelp, jeg blør etter sex


rødt

Anbefalte innlegg

har hatt sex og oppdaga at der kom blod etterpå, også når jeg tisset. Ble helt satt ut. Hadde blødninger med min første, men det var ikke før i uke 18. Har lest litt innlegg her, og ser da at der er flere som ikke har sex hvis de ser småblødninger.. Det var jeg ikke klar over. Jeg har alltids tenkt at skal det være der, så er det strerkt nok til å tåle helt naturlige ting..??? er det så at livmora trenger mere tid på å feste seg? Jeg er 7+5 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg ble anbefalt penetrerings-forbud frem til jeg har vært til første legetime (uke 12) sidne jeg har spottet etter sex..... Vi har nå holdt oss "unna" i 4 uker og har bare 2 igjen...... (begynner å glede oss til 8 juni ja)

Jeg har valgt å følge det, bare for å være sikker (ikke særlig kåt av tanken på at jeg kan blø etter sex)...

Legen mente at det mest sannsynelig ikke var noe galt, men at det kunne være greit å vente til etter at jeg har fått GU.... og eventuelt fått bekreftet at dette bare stammer fra skjøre slimhinner (det er det vi tror det er)....

 

Lykket til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret:) Trur kanskje jeg skal gjøre det samme. kjedelig å gå uten sex, da føler at behovet for nærhet er stort.. men vi får bare klemme litt mere da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...