Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Nå har vi snakket en del om å møtes i Grimstad istedenfor Arendal. Noen som har lyst til det om ikke så lenge? Syns det er kjempelenge siden jeg så dere sist (kan jo ha noe med at jeg ikke kunne forrige gang da ) og hadde vært koselig å møttes igjen snart... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikke med 2 små Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 heisann! det hadde jo vært koselig det da! jeg har termin 31 mai så vet jo ikke hvordan ting blir enda! men jeg blir med jeg hvis jeg er opplagt til det! så du venter en prins! gratulerer så mye! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjalabais Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har ingen problemer med å dra til Grimstad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemmeligvemmelig Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Treff i grimstad hadde jo vært flott! Hadde siste eksamen i dag (gikk ikke så bra, hahaha) og skal ha en presentasjon på fredag, så skal jeg til Oslo i helgen (shoppe ja) og så er det 2 1/2 mnd sommerferie! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva med å møtes utenfor Odden ved grønnsaksboden? Kl. 12.00?? Torsdag denne uken eller tirsdag neste uke? Bare forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjalabais Skrevet 30. mai 2006 #6 Del Skrevet 30. mai 2006 Er det fint vær på torsdag, så MÅ vi få oljet ferdig hagemøblene (ja, ja, vet vi er treige...) Tirsdag skulle gå bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemmeligvemmelig Skrevet 30. mai 2006 #7 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg stemmer definitivt på tirsdag neste uke siden jeg må jobbe med prosjektrapport hele torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikke med 2 små Skrevet 30. mai 2006 #8 Del Skrevet 30. mai 2006 vet jo ikke helt hvordan det blir med meg! men hvis jeg har mulighet kommer jeg! håper jeg har født innen da altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 30. mai 2006 Uff, dette er flaut.. kan vi ta det fredag neste uke istedenfor? Kom på at jeg skal til min kjære bestemor fra mandag til torsdag. Hvis noen har en hukommelse til salgs så kjøper jeg gjerne min fungerer ikke lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemmeligvemmelig Skrevet 30. mai 2006 #10 Del Skrevet 30. mai 2006 Sikkert fint Jeg har brukt opp hele hukommelsen min på eksamen så min kan du få gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 30. mai 2006 Tusen takk, din er sikkert bedre enn min! Greier jo ikke huske at jeg skal bort engang å begynner å ordne treff. Hmm... hvordan skal det bli når ammetåka kommer sigende da? HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå