Gå til innhold

Å så har vannet gått...:)

Anbefalte innlegg

Her går det jammen unna... Tror noe som liknet slimproppen gikk i går, og i dag blødde jeg litt kl 13... Kl 19:30 gikk vannet:) Har vært til kontroll, og alt ser bra ut med gutten vår. Ble sendt hjem.. Håper det ikke tar så veldig lang tid før han er ute..

Noen som vet hvor lang tid det kan ta etter at vannet har gått til rier starter? Har kynnere hvert 6 minutt, og jm sa at rier er mye vondere, så jeg tror ikke det er det jeg har...

Gleder oss:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5196472-%C3%A5-s%C3%A5-har-vannet-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra. Med meg begynte svake rier ca 3-4 timer etter vannet gikk.

Så økte de på. Jeg ville ikke gått opp på sykehuset før jeg kjente sterke rier. med 5 minutter mellom.

Har du lest tips om fødsel lengre ned her. virket bra de.

oy så spennede!!!

Blir helt gira på dine vegne.. nå er du i gang liksom..hihi... riene kommer sikkert i natt. Eller så fort du legger hodet på puten.. kroppen får jo da "ny energi" og vips så er det full rulle..

- altså dette er min teori..

Jordmor fortalte meg at det er jo mange fødsler som "stopper opp" men det er pga vi gjerne ikke har spist så mye, og lite søvn. Men så sovner vi kansje da, bare 5minutter liksom, men det er alt som skal til...så er det baby en liten stund etterpå.. Jordmor tipset også om å spise ofte, men lite..slik at du får i deg litt mat. Spiser du komler før du føder, så sier det seg selv at alt kommer opp igjen. hihi...skjønner?

Så få i deg noen skiver og gå å legg deg...så skal du se at du våkner igjen snart..Men det er vel lettere sagt enn gjordt å få sove..for mitt adrenalin hadde vel blinket i øynene mine!

Lykke til i natt/ kveld da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...