Chatzy Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hei! Må bare si fortelle det til noen.. Jeg har termin idag!! Ikke det at jeg har regna med at babyen skulle komme idag da, men det er da lov å håpe.. Hakke skjedd noe enda hvertfall. Nå kan jeg offentlig gå rundt å være lei.. hehe.. Kommer egentlig til å savne magen jeg da. Men nå som han sparker så det gjør vondt inni der kunne det vært greit om han kom ut også snart.. tror ikke ribbeina mine tåler så veldig mye mer.. *vente vente* ja jeg er utålmodig innrømmer det! Noen andre som begynner å bli utålmodige?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Har også termin i dag=0) ikke noe vondt noen steder men har fått for høyt blodtrykk så jeg skal sjekkes i morgen på sykehuset. Hun får komme når hun føler for det har ikke så lyst til å bli satt igang men må vi så må vi. Ha en kos kveld
Chatzy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 vil heller ikke bli satt igang.. Er du førstegangsfødene? Det er jeg.. Syns det er litt uvirkelig enda jeg. et levende menneske bor inni magen min liksom... Ha en fin kveld du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå