Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Ja...19+4 i dag. Dærsken...Begynner å føle meg DIGER. Men fikk faktisk høre at jeg ikke så spesiellt stor ut i stad. Sånt liker vi:-) Ellers har jeg endelig funnet ut hvordan jeg kan få gutta til å sprelle litt nedi magen så det kjennes.Nektariner er tingen. De blir som gale av det. I dag har jeg fått noen spark i ribbena. Synes egentlig det er litt drøyt at de når opp dit allerede men men.. Tja..det var vel alt:-)
PrincessElisabeth Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 stilig, har ikke prøvd med nektariner kanskje jg spiser frukt som ikke skaper så mye liv hvor langt er du på vei?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 19+4...har morkaka i front, så det demper en god del.
PrincessElisabeth Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 jeg tror jeg har blitt litt blind her:P jeg så det med engang du hadde svart jeg er 20 på onsdag ifølge bim, men kjenner ikke så mye føler jeg... er det førstgangen du er gravid?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2006 i følge BiM er jeg 21 i morra..men i følge meg er jeg 20 på torsdag. Nei..andre runden min:-) Har en jente på tre:-)
PrincessElisabeth Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 koselig, tenker nok at hun gleder seg nå når kjente du henne første gang? så h*n som utførte ultralyden om det ble jente?ja hvis dere ville vite det da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå