Gå til innhold

Hei alle sammen, en hilsen fra Tullemor1

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen... gratulerer til dere som er gravide og ønsker dere alle andre lykke lykke til!!

Hos meg har det jo skjedd mye.. ble alene igjen og måtte avbryte spray. Men har nå funnet meg ny kjæreste og han har 2 barn fra før.. 4 og 9 år.. så skjønne men uvant for meg som ikke er vant til å ha barn i huset.. utenom tantebarn da.. blir litt annerledes.

Men lurer nå på en ting og håper dere kan hjelpe meg..

Hvor lenge må jeg og min nye kjære vente på å komme igang med prøverør nå, det er jo meg som er problemet og medisiner har jeg.. noen som vet??

Ønsker samtidig alle en riktig god sommer, å håper å være tilbake hos dere om ikke så altfor lenge.. lykke lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Hei Tullemor.

Trist å høre at du ble singel, men bra at du fant en ny:-) Koselig at du får noen barn rundt deg også.Bare du har det bra.

Vanlig prosedyre for godkjenning for prøverør er jo at dere er gift eller har vært samboere i to år.Men kan jo hende de er litt "runde". Spørs på alder osv.Kan hende det er andre regler på private klinikker.

Håper det ordner seg for deg Tullemor.

Klem fra

hei ,det ann-ch skriver er riktig når det gjelder det offentlige,men privat sykehus spør ikke om hvor lenge man har vært sammens,så hvis jeg var dere hadde jeg valgt privat slik at du slipper og vente sååå lenge...

foresten synes jeg denne regelen er ganske dum (2år),må man vente bare fordi man er uheldig og ikke blir gravid på vanlig måte....

hilsen

Får håpe de er litt runde da... er jo 36 år og ingen barn fra før så det er jo litt stress føler jeg hehe... var jo igang.. og så lenge jeg er problemet så håper jeg de skjønner det.. og at vi ikke må vente såå lenge...

takk takk...

hei. ja det var jo trist å høre da. lurte på hvor du hadde forsvinnet hen... håper det går bra med deg? jeg er som sakt inne i min 22 uke jeg nå da. har blitt kjempe stooooooooooor kan man si. ser ut som en stor flodhest. (host host) grønvold tror det blir ei jente til på meg.skal tilbake til han i uke 29 så da håper jeg ungen ligger bedre til så vi får sett hva det blir. for jeg vil vite det. har hatt litt problemer med msn min så din adr har forsvinnet. vel........ uansett ønsker jeg deg lykke til med den nye og håper ditt største ønske vil bli oppfyldt. lykke til

Annonse

Hei Mollami... det var koselig..

Ja er jo litt tilbake nå, er litt rart men. Sånn gikk det og gjør det beste ut av det.Men er kjempe lykkelig og det er det som er viktig for meg.

Har truffet den perfekte mann for meg og han gjør meg så happy.. og verdt å leve.

Ja er veldig spent på hva legen sier til fredag om ventetid... får bare krysse det jeg har!!

Håper alt er bra med deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...