Gå til innhold

Noen her som er med i VG`s vektklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på, er om dere følger menyen slavisk hver dag? Eller hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med der. Har ikke fulgt menyen en eneste dag. Legger inne det jeg spiser. Man finner fort ut hva man kan og ikke kan spise. Prøver å holde kaka i noenlunde riktig fordeling.

Skrevet

Meldte meg inn i Grete Roede`s vektklubb jeg, det er gratis! www.vektklubben.no

Skrevet

Jeg er inne i min 6 uke i vektklubben og er veldig fornøyd. Har ikke brukt menyen en gang enda, men er nøye med å føre inn det jeg spiser i dagboken og at kaken blir sånn nesten riktig.

Skrevet

Hei!

Jeg er med på vektklubb.no, og jeg har ikke fulgt foreslått meny en eneste gang. Jeg legger inn alt jeg spiser og drikker, og prøver å få "kaka" til å få en riktig fordeling. I tillegg skriver jeg inn alt jeg trener og er i fysisk aktivitet.

:o)

Mvh

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg meldte meg inn i forrige uke og har egentlig ikke starta. Men da jeg skulle skrive inn hva jeg hadde spist for dagen, så måtte jeg klikke meg gjennom mye for å få fram hva jeg hadde spist. Kunne det ikke bare vært lettere hvis jeg skrev det direkte inn, istedetfor all den letingen??

Har store planer om å begynne på mandag... *host* Det har vel iiiingen hørt før...

Skrevet

Jeg er det, men gidder ikke å sitte å skrive hver dag, synes det tar for lang tid, ikke får jeg den kaka til å stemme heller. er vel mere der for å chate tenker jeg, altid hyggelig å snakke med andre i samme situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...