Gå til innhold

Jeg savner gutten min noe helt sinnsykt når han har vært hos bestemor i 3 timer

Anbefalte innlegg

og når vi treffes igjen så koser og klemmer han meg så hardt at jeg nesten blir kvalt, deilig klem da. Hvis jeg savner han så færlt etter sååå få timer hvordan i huleste skal jeg klare å jobbe 8 timer. huff kommer ikke til å få gjort stort på jobb . Savner han meg like mye som jeg savner han *snufs* Går det over etterhvert, eller savner dere barna masse når dere er på jobb?

Hilsen en som virkelig begynner å grue seg til bhg start i august

(haha bare le dere , jeg vet det er lenge til *smiler*)

Fortsetter under...

Ja, da er det på tide dere er adskilt litt, sier jeg bare.... Høres ikke sunt ut. Men det går nok over. Du skal være glad du har en bhg å sende han til når du er på jobb! Den luksusen er ikke alle forunt. Vi lurer på HVOR vi skal gjøre av barna våre når vi er på jobb....

Hjelpe meg, jeg kommer aldri til å tørre å legge inn spørsmål her inne, responsen mange får er jammen fordømmende og arrogant...

Men jeg ville bare si, at jeg tror dette kommer til å gå veldig bra, jeg! Det kan jo sikkert være lurt for din egen del at du har barnevakt litt oftere, så du kan få mulighet til å venne deg til å være borte fra ham.. Skjønner godt at du synes det virker som det kan bli vanskelig! Men min erfaring da min sønn begynte i barnehage, var at jeg opplevde en så stor trygghet med de ansatte og med miljøet der, at det ikke var noe problem! Han har blitt så glad i alle sammen der, og vi merker at han gleder seg når vi skal dit om morgenen!

Og selv om jeg ofte savner ham litt i løpet av dagen, så er det fint å vite at han har det som plommen i egget, og får oppleve masse som vi ikke kunne tilbudt ham, hvis han skulle vært hjemme sammen med meg eller mannen min!

Det kommer kanskje til å kreve litt "trening" nå i løpet av de månedene som er igjen, men jeg er helt sikker på at både du og gutten din kommer til å være ekstra glade for den tiden dere får sammen når du begynner å jobbe! Jeg føler ihvertfall at jeg har mye mer overskudd til min sønn nå, enn jeg ville hatt hvis jeg skulle vært hjemme alene med ham hele dagene.. Det føles veldig bra å være sammen med kollegene mine igjen, og selvfølgelig også at jeg kan tjene mine egne penger og jobbe med de tingene jeg er flink til! Selv om jeg gleder meg til å se sønnen min igjen, så vet jeg at det er bra for oss begge å ha våre "egne liv" på hver vår kant.

Dette er sånn jeg føler det, selvfølgelig er det individuelt, og kanskje vil det være helt annerledes for deres familie. Men jeg håper dette kunne oppmuntre deg litt! Jeg ønsker dere masse lykke til!

Klemmer fra meg

Tusen tusen takk for mange gode oppuntringer. Det er så hyggelig når noen svarer ordentlig og uten å være frekke. Jeg tror og håper selvfølgelig at det går bra , men de ter nå alt man som mor tenker og bekymrer seg over da.... :o)

Annonse

Jeg skjønner deg veeldig godt.. jeg har allerede begynt å grue meg til vesle snuppa vår skal til dagmamma/barnehage, å det er ikke før i midten av januar.....er bare 4 mnd! :) Er jo det dyrebareste vi har,og plutselig skal noen andre fremmede mennesker ha ansvaret! Så jeg skjønner deg godt!!!! Men det går helt sikkert kjempe bra!! Jobber selv i barnehage og utrolig hvor fort barn tilpasser seg og slår seg til ro! :) Er oftest "verst" for foreldrene... :) Siden du ikke har jobb for øyeblikket har du jo god tid til tilvenning i barnehage da! Se det positive i det! :)

Ja er noen surpomper inne her... noen som går igjen på mange av sidene her tror jeg.... Ikke mye fristende å legge inn innlegg når man blir klemt ned i søla med en gang... Hun som skrev det ene innlegget kom jo helt bort fra poenget med innlegget.... viste heller STOR misunnelse for at hun ike hadde fått barnehage plass..... huff huff...

Det går over!! Tenk også over hvor viktig det er for både deg og barnet at dere har tid hver for dere. Det vil dere garantert vokse på begge to.

Jeg synes det er deilig å komme meg bort hjemmefra - og har ikke dårlig samvittighet for det. Når man har noe annet å gjøre som man også synes er gøy, så går det veldig bra å være borte fra barnet. Og det er desto mere moro den tiden man faktisk har sammen. Jeg får mer energi og er mer oppfinnsom, blir mindre lei når jeg ikke er hjemme hele tiden. For meg blir det forferdelig kjedelig og ensomt å være hjemme med barn hele tiden! Og barnet trenger å knytte seg til flere voksne, det blir de tryggere vesener av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...