Gå til innhold

noen her som er alenemor men som har blitt gravid igjen med samme ex som man har barn med?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gjorde det, men mistet.. jeg var også bekymret for dette.. vet det er mange som er i din situasjon, og ut fra det jeg fant ut, er det ikke så mye trygdekontoret kan gjøre. Hvis du virkelig er alenemor og ikke jukser (kan tenke meg de sjerkker i slike tilfeller) Ting kan jo skje.. Lykke til!

søsteren min var registrert som alenemor, fikk 2 barn med samme person. hun hadde sagt til trygdekontoret hele tiden at hun var sammen med barnefaren når han hadde samvær med barnet. man skal jo fylle ut et spørreskjema en gang i året, som man får tilsendt fra trygdekontoret..

• 2 uker senere...

jeg ble det go småen er nå kommet til verden.

forklarte trygdekontoret at jeg prøvde å være kjærester med barnefaren en stund for å se om vi kunne finne tilbake til hverandre men sa at vi ikke bodde sammen og hadde ikke gjort det i perioden heller.

da spurte de meg om vi kom til å flytte sammen igjen og da forklarte jeg at det var slutt noe som det er nå. og så lenge det var fakta ble det lagt til grunn i papirene mine og alt var i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...