Gå til innhold

Vurderer dere en nummer to? Når setter dere i gang da i så fall?

Anbefalte innlegg

Eller hvis dere har to - hvor lang tid er det mlm eneren og toern? Min sønn er tre mnd og det er ganske utenkelig å skulle bli gravid snart igjen, men tenker vel at det ikke bør være mer enn to år mlm helst... Skulle vært likestilling m graviditeter også, så kunne mannen tatt sin andel. Nei, det ble vel litt rart... hehe

Fortsetter under...

Hei

Min er 7uker og jeg har allerede fått mensen............ =( ÆSJ!!!!

Så tanken på at det er mulig å bli gravid igjen har slått meg. Ønsker tette,men venter nok til hun er året hvertfall. Jeg har en eksamen igjen om et år som jeg må ta før neste barn føler jeg! Tror å være gravid og ha en ett åring er litt for slitsomt når man skal ta avsluttende eksamen... Hadde det ikke vært for den, ville vi nok prøvd etter 6-8 mnd tenker jeg!

Vi skal ivertfall vente med nr 2 til jeg er ferdig med utdannelsen min (om 2 år), og har fått meg jobb. Men håper ikke det er så veldig lenge til da. Maks 3 år.

Annonse

Har en på 10mnd og skal ha en ny i begynnelsen av februar:)

I begynnelsen av svangerskapet var jeg veldig innstilt på å få to så tette som mulig, men ettersom tiden gikk har jeg skjønt at ca 2år mellom de er veldig fint (hvis man ikke ønsker lengre da!). 19mnd blir tett, men tror det skal gå fint - men helt sikkert slitsomt.

Jeg synes uansett spedbarnsfasen var veldig slitsom så jeg ønsker å få det unnagjort så fort som mulig. Heller ha noen slitsome år i begynnelsen og så forhåpentligvis noen veldig fine år når de har hverandre å leke med:)

Lillegutt er snart 4 mnd. Egentlig kunne jeg tenkt meg å prøve igjen til høsten, men vil jobbe litt før neste graviditet. Starter vel prøving til våren 07 tenker jeg. Håper det blir ca 2 år imellom;o)

Lillegutt kom på første forsøk, så vi håper det går like lett neste gang også!

Gutten min er 7,5 mnd, og vi har begynt å snakke om nestemann:)Hadde ikke trodd det for noen mnd siden da lillegullet hadde kolikk og skrek i timesvis hver dag. Men vi venter nok et år til. Skal på stor familietur til syden i august neste år og vi drømmer litt om å avsløre familieforøkelsen da:) Time will show!

tenker å jobbe et år etter at jeg er ferdig med denne permisjonen, så blir vel prøving fra mai/juni 2008. ønsker veldig å få vår barn, er en utrulig fin tid å få barn på her nord.. å slippe mørketiden med en nyfødt.. å slippe å gå høygravid om sommern.

Annonse

Mannen min vil at vi begynner nu til høsten, men jeg vil gjerne drøye den til våren 2007. Vil gjerne ha to "tette", men vil også gjerne nyte ham jeg har. Synes 2 år er fin aldersforskjell. Satser på ny baby feb/mars 2008:-)

vi kommer også til å vente i 4-5 år:) både fordi vi vil det og fordi jeg har en utdannelse å ta meg av som jeg ikke begynner med før til neste høst. planen er å få en til på våren før lillegutt begynner på skolen, vil i hvert fall ha et vårbarn neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...