Gå til innhold

Fy f.... det var ekkelt. ang abort


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Så en på skravlesiden hadde en link ang abort. Ble så nysgjerrig. Det var ekkelt. Så både en filmsnutt og bilder fra en abort. Har aldri gjort meg opp noen spesiell mening rundt abort, men ......................ingen ting å se på for sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg også var innpå å såg...gikk heldigvis ut uten å se på filmen...

Jeg er jo bra dum også da...Jeg vet jo at jeg lager ris til egen ræv med å gå inn å se på slike sider...så da kan jeg bare ha det så godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan en si. Men blir så nysgjerrig. Bildene illustrerer jo hvor utviklet de er så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ble faktisk overrasket over hvor utviklet de var..

Men jeg har lært min lekse....går ikke inn på slike siden en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er noe av det jævligste jeg noen gang har sett!!! Jeg begynte nesten å gråte... Det der var makabert og helt forferdelig å se på.

Jeg heller klarte jo ikke å styre meg og måtte se... Nå har jeg nesten helt vondt i magen....

Forferdelige saker.....:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har adressen på linken, den var lett å huske, men har ikke så lyst å legge den ut her, den var rett og slett forferdelig.

JEg har ikke endret min mening om abort, men jeg syntes det var forferdelig og trist å se det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje like greit å ikke legge ut. Vi trenger vel strengt tatt ikke å bli skremt mer ang dette temaet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir jo nok skremt av alle innleggene hvor folk mister.

Jeg satt å gråt jeg mens jeg så på det greiene der....burde ha dask på lanken for ikke å la vær å se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte se. Blir egentlig mest forbannet på at de som har siden legger ut sånne filmer. Jeg vil tro at de aller fleste som velger å ta abort ikke gjør det med lett hjerte... og tenk på de som har blitt gravide ved voldtekt, incest osv. de trenger jo ikke akkurat å se sånne filmer heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver fortvilt å lete etter denne linken, finner den IKKE. vil gjerne se..under hvilken kategori eller overskrift befinner den seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den står under "ikke for å provosere" eller noe sånn.... Husker ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å søke på google på nettet på "abort" så dukker det oppå flere fæle ting for de som vil se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettsiden til Ludvig Nessa og hans følge. Filmen er gammel, og fra en senabort i Romania eller noe sånt, er vel den som ble vist på Nrk sin frekvens for ikke lenge siden. Mener å huske at det var en debatt om det da

 

Aborter i Norge foregår ikke sånn!!!!!!!

 

Dersom du ønsker å gi fanatiske abortmotstandere mer vann på mølla så er linken abort.no eller noe sånt, men vær så snill ikke gå inn. Det er en ting å være mot abort, men denne siden er for fanatiske mennesker med kun ett mål i livet, og det er ingen vits i å gi dem mer oppmerksomhet enn de fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...