Gå til innhold

Hvor får man kjøpt sånn barnestol, som det er malt fødselsdato, lengde, vekt osv på? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn liten trestol, som er dekorert. Gjerne malt et fint bilde fra et eventyr e.l. på setet også står det navnet til barnet + annen "info" du måtte ønske (fødselsvekt og -lengde o.l.)

Veeeldig søte!

Jeg har det til datteren min :) Kjempefin.. Jeg skal jammen legge ut bilde på nick'et mitt så får dere se..

Jeg bestilte den av ei som driver en butikk der jeg kommer ifra.. Hun maler alt som er.. Det mest vanlige er troll eller ole brum, men hun maler det du vil ha. Jeg fant ei prinsesse-tegning som jeg syns var fin..

Bildet kommer straks...

Annonse

Annonse

Hei

Har gitt det i gave til niesene mine. Rundt juletider står det alltid sånne "male-damer" rundt på sentrene med stands. De selger alt mulig; koster, postkasser osv. Hender de står ellers i året og...

Der ligger den ute.. På sidene har vi vekt, lengde og bak har vi dåpsdatoen. Under har vi skrevet hilsen mamma og pappa. Hun fikk den i dåpsgave..

Jeg bor på Østlandet :) Tror ikke hun har noen nettside, men det er ikke umulig at hun sender i post. Hun er ihvertfall kjempeflink og vi er veldig fornøyd. Stolen kostet 800kr.. (ikke så billig da, men.. den er jo så fin). Hun har også en annen med armlener. Den koster 1300kr.

Gi beskjed dersom dere er interessert så kan jeg finne telefonnummeret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...