Gå til innhold

Overtro- merkelig drøm hos ei bestemor...

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm på lørdag og selvfølgelig spent på om det har blitt klaff.

Mannen fortalte nettopp noe utrolig rart:

Familien vet ikke at vi prøver. I natt drømte visst bestemora til mannen min om en gris med menneskebabyer inne i seg. En vennine av bestemor sa at når man drømte om griser, så betydde det at noen i nær familie skulle ha barn. Bestemor konkluderte med at det ikke kunne være noen andre enn oss (stemmer nok det), og så fortalte hun det til mannen min i stad.

Har aldri hørt at dette skulle være et tegn. Mannen min som ikke tror noe spesielt på overtro sa at hvis dette stemte, så var det et endelig bevis for han at det finnes virkelig MYE mellom himmel og jord.

Pussig!!!!!

Fortsetter under...

Oioioioi, så spennende da!!=)

lenge til IKM nå da mar79?? liten uke eller? ;)

Jeg skulle hatt tanta på torsdag jeg,men har enda ikke sett noe til a. Så i morgen skal jeg ta test!!;)

Mamma spurte meg plutselig for 2 dager siden om jeg var gravid. heh.. " vi mødre bare ser slikt først" sa a. Jeg ble jo skikkelig satt ut da hun sa det. For sist det klaffa så hadde hun jo rett. Hun så det jo før alle andre da også. Blir spennende tider dette!!:)

Var jo helt koko dette her, men jeg må jo bare lure litt da...

Nå er det sju dager siden eggløsning, regner med at det er tante-tid på lørdag. Har noe symptomer, men det kan jo like godt være pms!

Så i et innlegg at du skulle teste i morra, tenkte jeg skulle følge med! Oddsen blir jo på en måte bedre når mora di mener du allerede spirer!

Lykke til med testinga i morra!

Skal holde deg under oppsikt jeg også;)

Ja jeg tenkte ikke mye over dette at tanta var for sen før mamma sa det der. Etter det så har jo tankene svirra.

Nå skal jeg hoppe i seng. Er kjempesliten. Så går natta så mye fortere.

Natta!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...