Gå til innhold

Allerede mage???


Doubichou

Anbefalte innlegg

Jeg er helt oppgitt, er bare 8+0 i dag, og klarer allerede ikke aa komme meg inn i de vanlige klaerne mine.

Jeg er saa oppblaast og foelsom rundt navelen at dersom en bukse bare saa mye som tenker paa aa trykke, saa vil jeg kaste opp. Det som er pussig, er at jeg ikke har luftproblemer, selv om jeg foeler meg oppblaast. Det kan jo ikke tenkes at det er magen som melder seg allerede naa???????

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjoere naa ... tenkte ikke si noe paa jobben foer om over én maaned. Dette blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat på samme måte som du. Føles ut som den magen..... Er også 8+0 i dag.... Nesten pinlig syntes jeg, for man føler seg liksom ikke vel i noe man har på seg...hehehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Flott at jeg ikke er aleine, da! ;o)

Men, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal faa dette her til, for jeg kan ikke gaa over til svangerskapsklaer allerede.

Faar gaa med buksesmekken aapen da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

er ganske oppblåst jeg også, jeg går med en litt lang overdel og buksesmekken oppe, det funker som bare det:) inntil videre hvertfall!! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg setter meg ned tar jeg opp knappen jeg...og når jeg reiser meg opp så tar jeg den igjen....hehehehe...:)

Var på fest på lørdag, da dreiv jeg med det der da. Men vi satt mye ute så jeg hadde pledd over og en litt lang topp, så det var ingen som så det....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 på veg og har allerede begynt med mammaklær. Er gravid med 2.mann men var ikke noe spesielt stor i kroppen fra før, men ser nå ut som jeg er 5-6 måneder på veg. Har fått stor mage, som man tydelig ser at er en gravid-mage. Litt pinlig når folk spør hvor langt på veg jeg er!!! Var på 1.gangskontroll i går da jeg trodde kanskje jeg var lenger på veg noe legen konstaterte at jeg ikke var (dessverre), men har antydet at det kanskje kan være 2 der !!?!!! uææææææh. Ser frem til en tidlig ultralyd for å avkrefte/bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...