Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg venter mitt tredje barn i desember. Er 13+3 nå. Hadde en missed abortion i januar, og er derfor veldig bekymra denne gangen. Var på ultralyd i uke 10 og uke 12 og alt var greit. Tror fortsatt alt er greit, jeg kjenner babyen der inne og alt. Men i det siste har jeg fått veldig mye utflod. Nesten slimaktig. Ikke noe farge, men likevel ubehagelig. (Hadde soppinfeksjon for en uke siden, og har fått behandlet den) Er dette normalt..??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194751-please-svar-meg-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

man får jo litt mere utflod når man er graivd.

jeg har forstått det slik at så lenge utfloden er blank,så skulle det ikke være noe problem.

Det er mer hvis den er hvit eller gul at det kanskje kan være en infeksjon eller noe på gang.

jeg tror (håper) ikke at økt utflod har noe med at du vill abortere.

har selv mye utflod. plager meg ikke noe særlig.

hvis du er usikker og redd, så syns jeg du skal ringe til legen å høre om du skal være bekymret.

lykke til.

Tror det er helt vanlig. Så lenge utfloden ikke er farget og ikke lukter noe spesielt er det nok ingen grunn til uro. Ellers er det jo veldig vanlig å bli plaget med sopp under graviditeten og da får en jo mer utflod men da vil den være farget i tillegg til at du vil klø.

Hvis du har sopp kan du bruke canesten salve og vagetorie som du får kjøpt på apoteket. Men vagetorien må føres inn med en finger og ikke "staven" som følger med så lenge du er gravid.

Det er helt normalt med økt utflod men dersom det lukter rart, endrer farge eller blir veldig mye kan det tyde på en infeksjon og det kan være ganske farlig og kan føre til abort....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...