babygullz <3 vilde Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 nå er d vår 3 pp og vi satser på sex annenhver dag fra og med mensen slutter. og så har jeg sluttet å drikke alkohol, har ikke rørt en dråpe på over 1 mnd nå, skal slutte å røyke helt og, har trappa ned t rundt 5 om dagen... noen som kan gi meg noen fruktbarhetstips?? håper jeg blir gravid nå=) wish me luck=)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Kjøp folsyre og E-vitamin til deg selv for og sinktabletter til mannen. Folsyre er bra å ta for å minske virkningen av p-piller samt forebygger ryggmarksbrokk hoa babyen samt E-vitaminer er bra å ta hvis du røyker (det er uansett bra om du prøver på baby eller ikke det altså) Sink gir bedre svømmeferdigheter for mannens disipler:) Lykke til!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Så flink du er som har kuttet alkoholen og trappa ner med røykingen Krysser fingrene på at spiren vil sitte denne måneden, for oss begge
babygullz <3 vilde Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2006 takk for ros og svar=) krysser fingrene her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå