Gå til innhold

Alder?

veeenter85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Enig med deg!

Hadde egentlig termin i august, men mistet den lille i MA i uke 17.

Nå er jeg nygravid og har ny termin i august!

Førstemann ble jeg gravid med som 17-åring, hun kom 1 mnd før 18-årsdagen min. Da hang jeg MYE her inne, og faktisk så traff jeg noen av de andre som også var her da, i virkeligheten!

Kjempekoselig!

Så sånn egentlig så føler jeg meg nesten for gammel til å være her :P

Jeg ble 20 da jeg var tre mnd på vei med den lille gutten min, har termin 18 august og synes ikke jeg er for ung. Det er ikke alderen som sier hvor moden enn er, mange som er modne nok når de er unge, mens noen skulle aldri hatt tillatelse til å få barn i det hele tatt.

Jeg gleder meg og venter på at småen skal komme, bare 10 uker til:)

*klem*

Jeg er 28 nå, men jeg var 18 da jeg ble gravid med guttungen, og jeg var 19 1/2 da han ble født. Mange synes jeg var for ung til å bli mamma, den eneste som ikke synes det var farmoren min.. Jeg ble alene med han da jeg nesten var 21 år, og det har gått veldig bra.. Han er det beste som har hendt meg.

Nå har jeg ny samboer, og kanskje det kommer en liten baby neste år..

hei jenter:)

er 18, blir 19 i juli, 10 uker på vei og termin 3 januar. begynt å glede meg nå, sjokket har gått over og det samme har kvalmen og trettheten.. delig:) bor i Oslo.

kjempe koselig hvis vi litt unge og "uerfarne" jenter kunne holde kontakten litt, er tross alt ikke så mange å snakke med i samme situasjon på samme alder.

lykke til alle sammen, vi har mye å glede oss til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...