Gå til innhold

Morkaken min ser fin ut! - oppdatering..

Anbefalte innlegg

Jeg starter ny tråd, jeg, med fare for å virke veldig selvopptatt..

Morkaken min ser mye bedre ut! Jeg hadde ikke fått med meg at en flik av morkaken hadde løsnet da, så jeg holdt jo på å dåne når hun gynokologen sa at det så ut som den hadde festet seg igjen...

Morkaken ligger altså rett over livmormunnen og jeg må regne med å blø litt, sa hun legen. For morkaken er ekstra sårbar mot støt og sånn siden den ligger slik den gjør. Men den kan flytte seg oppover ettersom livmoren vokser, og det håper jeg den gjør. Keisersnitt er ikke særlig fristende..

Men det var veldig deilig å høre at ting går bra nå! Så i morgen skal jeg tilbake i jobb og torsdag har jeg eksamen... har ikke forberedt undervisningen hverken til i morgen eller onsdag, men jeg får improvisere littegrann, tenker jeg..

Babyen ser ut som en bamse! - og har vokst masse på tre uker! Gynokologen sa den var nydelig, og det har hun selvsagt helt rett i, hihi..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194648-morkaken-min-ser-fin-ut-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhhhhh, nå ble jeg glad, Mensana! Og rørt av å høre om din lille bamse der inne!!!! Du skal nok se dette går rette veien for deg! Men nå må du tenke på deg selv og bamsen, og ikke sååå mye på jobben!, den kan du tenke på senere!!

Bamseklem

Flott!!!

da er det jo bare å kjøre på, da!! ;)

...bare ta det litt forsiktig!! hehe

ønsker deg av hele mitt hjerte, lykke til!!

....og som jeg før har sagt: alt går bra!!!!!!!!!!!!!!!

(husk at vi hormonelle damer ALLTID har rett ;) som du selv sa til meg) hihi

nå ble jeg glad!!

lykke til på torsdag! ( da har vi 5 års bursdag her hjemme, hæla i taket!!)

skal tenke på deg, jeg!!

klem!!

Annonse

Hei!!

Åååå såååå deilig. Godt å høre at alt er bra:) Jeg ventet spent på å høre oppdatering på hvordan det gikk....sitter på jobb men er mer opptatt av å lese hvordan det går med bim'erne!

Ha en strålende glad dag:)

Tusen takk for gode ord, alle sammen!

Etter tre tøffe uker var det bare himmelsk å få beskjed om at ting mest sannsynlig vil gå bra!

I dag begynte jeg på jobb igjen og det var deilig å se alle elevene igjen.. Det som ikke er fullt så kos er at jeg egentlig ikke har tid til å sitte her i det hele tatt, fordi jeg heller bør utnytte tiden min til å lese før småttisene kommer hjem fra skole og barnehage.. Men jeg MÅ bare ha en knøttliten oppdatering! Ellers blir det konsentrasjonsproblemer, hihi..

Klem til alle dere skjønne jenter!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...