Gå til innhold

det er så utrolig stille her inne om dagen... HVOR ER DERE?????

Anbefalte innlegg

jeg savner litt action på siden hvor vi alle kan diskutere og komme med råd og trøst. Ser det er mange av oss som har gått tilbake til bli gravid og der må man lete litt mer for å finne kjentfolket:) Håper vi alle blir flinkere til å bruke siden:)

Klem fra meg:)

Fortsetter under...

*vinker* Her er jeg ihvertfall=) jeg prøver å være innom en gang om dagen, unntatt når jeg er borte da.. Og jeg prøver å svare på de spm jeg kan.. Men det er veldig lite action her, og det kan jo også være bra? Kanskje vi ikke er sååå mange slitere=)

Men uansett, VÆR MER AKTIVE JENTER.. hihi..

Halla!

Ja det skjer lite her om dagen. Selv har jeg liksom ikke så mye å komme med om dagen da vi bare går og venter på en syklus hvor det passer opp med min manns jobb slik at vi kan begynne på en ny pergo kur. Ellers er vi også søkt inn til ivf på riksen og venter på innkallelse der. Så her er det veldig vantemodus. Noe som i og for seg kan være ganske så frustrerende.

Men jeg er nå her. :)

Klem

Annonse

Så godt å se at det ble litt liv her igjen! Satt og kjedet meg litt i går skjønner dere:) Ja ja. I dag har jeg ekstremt vondt i høyre eggstokk og mener at jeg hadde EL for en uke siden... merkelige greier. Men gidder ikke å bekymre meg for jeg skal jo til utredning på torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...