Gå til innhold

Dette med prøvetime hos frisøren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har langt hår som jeg vil krølle selv til bryllupet. Synes det er vannvittig å bruke 2000 +/- på hår. Men nå begynner jeg å få litt kalde føtter for å gjøre det selv. Det kan bli mer stress enn jeg ønsker på selve dagen.

Har gått rundt til forskjellige frisører for å høre hva de tar, og da opplyser de om at prisen er med prøvetime og sminke. Men jeg vil sminke meg selv. Er det nødvendig med denne prøvetimen? Hvis ikke sveisen skal være så avansert mener jeg? Frisører burde jo klare dette på første forsøk.

Og hvorfor blir håroppsetting så mye dyrere når det heter brud? På et sted tok de 500 for oppsett av hår. Sier man brud, så blir det plutselig 2000. Blir det dyrere på grunn av sminke og prøvetime? Går ikke det an og velge bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du nesten spørre frisørene om.

Jeg hadde ikke droppa prøvetimen iallefall. Det tar jeg ikke sjansen på.

Jeg må betale 2800 for prøve timen, sminke og bryllupsdagen. Jeg syns det er verd pengene. Denne dagen skal jeg være FIN

Skrevet

Hvorfor tror du vi frisører vil ha bruden til prøvetime? Jo fordi vi er antageligvis like nervøs som deg for at det ikke skal bli fint eller du ikke blir fornøyd.....

Om du skal ha krøller i håret, skal de da holde i tre timer eller i 12-15 timer?

Og du kan sikkert velge bort sminken, det går i hvertfall hos oss!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde heller aldri turt å droppa prøvetimen... Jeg skal ha "min" frisør til å lage til håret mitt på bryllupsdagen, hun kjenner håret mitt og vet hvordan det oppfører seg, men jeg vil likevel ha prøvetime. Vi skal farge håret mitt og finne foundation og sette opp håret sånn ca slik at både hun og jeg får finne ut hva som er best å gjøre på selve dagen.

Jeg vurderte også å sette det opp selv, men som hun over her sa, det skal faktisk sitte en hel dag. Kjipt hvis hele stasen ramler sammen etter noen timer...

Spander på deg dette du :)

Skrevet

HELT enig. Dette er en dag hvor man skal være fin, og da ville jeg faktisk ikke nølt med å spandere på meg 2000 :) Tenk på alle bildene som skal taes, og dette skal holde en hel dag!

Ville ikke ha vært i tvil :)

Lykke til!

Skrevet

Så dyre steder dere har kontaktet da! Jeg betaler 1000kr. på et tipp topp sted med skikkelige frisører/makeup artister!!

Skrevet

Selv betalte jeg 1500 kr for prøvetime + brudepynting..

Jeg har langt hår, og hadde det enkelt oppsatt..

Det de tar betalt for er det de har i håret, hårspray, spenner,div div div, og arbeidet.

Tror nåkk det blir billigere om du velger bort sminkingen... ;)

Lykke til.

Skrevet

få forloveren din til å krølle?? og få henne til å prøve det nå, så ser du hvordan det blir..

Har ikke turt å gjort det selv, for du blir ikke forønyøyd denne dagen..og så blir du bare stresset, og sur... Få noen til å gjøre det......

Skrevet

Jeg skal ha hairextensions i hele håret,sminke og oppsett pluss prøvetime....Dette betaler jeg 4000 for:)

Skrevet

jeg skal bruke 3500,- på extencions og så skal venninna mi som er frisør sette det opp for meg på dagen, skal også krølle det og sminke meg da.

extencions håret har jeg glede av både før og etter selve bryllupet. dessuten sparer jeg enormt mye på kjolen, som blir sydd til meg av ei fra thailand. 3500,-skal hun ha for det!

Skrevet

Antar at 500,- for vanlig oppsett er pr time, mens 2000,- for brudeoppsett er hele pakken.

Hadde du betalt for hverting hadde det da antaglig blitt mer enn 2000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...