Gå til innhold

August: Basson - vogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Er det noen her som har erfaring med merket Basson? jeg har fått arve en basson duovogn av en bekjent. Har aldri hørt om det merket før, og lurer på om den egentlig er noe bra..

 

supert med tilbakemelding!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring, men sett de i babybutikker....Tror de er ganske ok vogner, sett mange som triller rundt på de også...Gå inn på DinBaby og hør om de har erfaring der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine venninner har hatt denne vognen.. Helt ok sliti litt med at eikene i hjulene ruster fort men ellers helt ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

basson er et dansk merke,og skal være av bra kvalitet. vi kjøpte vogn i danmark, da vi besøkte familie. flere steder anbefalte betjeningen oss basson, så du blir sikkert fornøyd! :) også er du jo kjempeheldig som arver da, alt som er gratis er fint!;) så kan du jo ev. kjøpe en mindre vogn hvis du ønsker det senere:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en Basson roma 2004 vogn. Er kjempefornøyd med den! En helt super vogn!

Den modellen jeg har kom også ut som vinner av TV2 hjelper deg sin test, som den sikreste vognen.

Er nok en fin vogn du har fått deg, så heldig du er som slipper å kjøpe!

Har brukt min i 1,5 år nå til førstemann, den er enda akkurat like fin som ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har basson roma 2002 vogn som jeg brukte til nr 1. er ingen rust på den og ser ut som ny... skal bruke den til nr 2 også... kjempe fornøyd med den jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...