Gå til innhold

September: Hva heter septemberbarna?


TuppenogLillemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

 

Hmmm, vi har ikke bestemt oss for navn ennå.

Jeg er glad vi venter jente, tror det er lettere å finne jentenavn...

 

Vi er enige om at hun skal ha kun et navn (ikke dobbeltnavn), et ikke så langt navn, og navnet bør ikke være på topp-10 lista over de mest brukte navnene de siste årene.

 

Sånn har vi tenkt...

Kommer nok til å ha noen hemmelige alternativer, så får vi se når hun kommer hvilket det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt skal hete Tor Magne etter bestefar.

 

Han døde for ca 2,5 år siden og han og sambo hadde et veldig godt forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøya og Ronja har alltid stått høyt i kurs hos meg. Nydelige navn... Men vår lille jente skal hete Isa (Den norrøne runen for is ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønnet.

Greier IKKE bli enige om/bestemme oss for guttenavn.

 

Nora eller Hedda om det blir jente :)

 

Guttenavn taes i mot med STOR takk!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille babyknoll skal få navnet Marcus.

 

Hvis han nå mot formodning skulle vise seg å være jente, så blir det Jenny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi vet ikke kjønnet da, men tror hvis det blir gutt så blir det Oliver, og hvis jente (litt mer usikkert) Majken/Maiken. Blir ikke helt enig om skrivemåte!

Hvilken skrivemåte syntes dere er finest?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gutt, og han skal hete Vegard eller Jonas.

 

Jeg vil ha Vegard, men mannen min vil helst ha Jonas. Jeg satser på at jeg har litt overtake på ham etter fødselen. Når jeg har hatt det så vondt i så mange timer for å føde hans sønn, er det minste han kan unne meg at jeg får bestemme navn:) Litt sleipt kanskje, men jeg er sikker på at det kommer til å fungere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som har forslag til guttenavn...sliter veldig...jeg likte noah & jonathan men de var oppbrukt på min samboer sin side...noen fjerne slektninger..og det holdt for han....prøver å finne et guttenavn som ikke er blant topp 40 og som ikke alle heter...dette er vanskelig... vi skal på ultralyd den 16juni og da vet vi kanskje kjønn også...jentenavn er nemlig bestemt.... =)

 

alle forslag mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas, Amalie :-) Ikke helt bestemt ennå! Men tror det blir sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille Namløs!! Huff blir nok hetende Baby.... Ingen her i huset som klarer å finne verken guttenavn eller jentenavn:-( Var i utgangspunktet enige, men så ombestemte vi oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en gutt og vi har skrevet ned navnene:

 

Oliver, Dennis og Leander. Har nok en knapp på Leander, men tror vi må se han først før vi bestemmer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønn og dermed må vi ha både jente- og guttenavn parat.. Har ikke valgt et av hver, men vi har noen å velge mellom - har bestemt oss for å se ungen først.. Begge har vi lyst at barnet vårt skal ha et navn som er lett å skrive og å si, samtidig som vi ikke vil ha navn som er "ti på topp"..

 

Dersom det er en gutt er alternativene Kornelis (hans bestefar hette Jacob Cornelis og min hette Frithjof Kornelius, så det er det litt "mening" bak, liksom..), Birk, Viljar og Imre. I går kom han med Sebastian (som jeg ikke akkurat jubler over)...

 

Av jentenavn står valget foreløbig mellom Sigri, Selma og Una.

 

Blir spennende å finne ut hvem som bor inni magen min!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten min blir mest sannsynligvis en liten Sander;) hvis ikke det navnet passer blir det jonas eller tobias;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer likssom ikke helt å bli enige - men det ser kanskje ut som det blir enten Lucas eller Matteo. Går for et kort og enkelt navn siden han har en søster med et litt mer utradisjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt skal muligens hete Patrik :) Men må først se om han ligner når han kommer ut! Kanskje han ligner på et helt annet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...