Gå til innhold

Til dere som har mistet tidligere!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 2 SAer før, var da ikke noe kvalm, men denne gang!!!!! Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det jeg lurer på er om noen av dere har hatt det på samme måten og da den gangen dere evt var kvalme om det da gikk fint???

 

Jeg tenker jo at kroppen min ikke "kan" lure meg på denne måten for så at jeg skal miste.... Noen som har hatt det sånn=?????

 

På forhånd takk for svar ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja sånn hadde æ åsså det....Det e helt annerledes!!!!! Så det går nok bra denna gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt da jeg mistet i uke 7, men denne gangen har jeg vært kvalm og kastet opp fra uke 6 og det ser ikke ut til å gi seg med det første, er nå uke 14.

Det er mindre sjanse for å miste dersom man er kvalm, så denne gangen går det nok bra! Jeg har ikke vært bekymret i det hele tatt, har tatt kvalmen som er positivt tegn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Akkurat samme her! Hadde en SA i uke 7 i august. Er nå i uke 7 på ny og føler meg mye mer gravid enn jeg gjorde da - tar det som et godt tegn :) Begynt å bli kvalm også, og utrolig trøtt HELE dagen, bare lyst til å legge meg... Ikke så lett når jeg jobber i butikk og liksom skal være blid, sprudlende og pågående, jada..

 

Men veldig godt og kjenne symptomene også ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en exu i september i fjord og hadde da ingen symptomer...trodde jeg var 6 uker på vei men det viste seg at jeg var 10 uker..Men da jeg gikk gravid med sønnen min som no er litt over 2 år da hadde jeg masse symptomer og det samme denne gangen og no er jeg 10+3..

Vet ikke hvorfor jeg ikke hadde symptomer da for det var jo et foster som vokste og var i livet det også ...men kjente alltså ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...