Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror kanskje gutten min har det. Han er tvilling og lå nederst i magen. Han er skjev i nakken og sikler noe veldig. Vi skal til manuellterapaut snart og jeg lurer litt på hva som kommer til å skje der. Hva slags behandling får han i så fall? Har lest litt om det, men det hadde vært fint å hørt fra noen som hadde vært igjenom det selv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194141-noen-som-har-erfaring-med-kiss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Min lille jente har fått diagnose KISS.

Var hos manuell terapaunt for en ukes tid siden.Hun var veldig grundig og vi var der ca 1 time, hun trykte på de punktene hun mente låsningen i nakken satt. Akkkurat i det hun trykket, så hylte vesla noe fryktelig.

Hun sa at noen babyer blir veldig søvnige etter behandlingen, mens andre blir veldig urolige.

Jeg mener selv jenta mi har blitt noe bedre etter at vi var der. Hun er MERKBART lettere å legge om kveldene. Har ikke grått seg i søvn en eneste gang siden vi var til behandling, og jeg mener hun ikke er fullt så stiv i kroppen som hun var, selv om hun fortsatt ser veldig mye til en side og har litt bananfasong i kroppen fremdeles.

Håper du fikk svar på det du lurte på. Det sies at de fleste KISS babyer trenger kun én behandling.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...