Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig vanlig å miste MASSE hår noen mnd etter fødselen ihvertfall. Begynte selv å miste rundt tre mnd etterpå, og det er først nå (nesten fem mnd etter det igjen) det har stabilisert seg igjen. Så nå er det piggsveis innimellom det lange håret, spesielt i hårfestet i panna:) Lækkert!

PS: Slutta selv å amme da gullet var 4 mnd, så hårtapet kom ikke i forbindelse med ammeslutt her i gården...

Så lenge det vokser ut nytt hår har du ikke noe å uroe deg over, sa legen til meg. Det er ikke uvanlig at det kan skje med hormon foradringene etter en graviditet. Jeg har viker som rekker meg nesten bak til ørene nå, og hestehalen er temmelig tynn blitt, snufs, snufs.

Ellers sa han at det ikke var noe å gjøre med, så får håpe det ikke blir for ille, det har begynt å komme utigjen nå, men jeg mister enda rikelig.

de fleste mister veldig lite hår under graviditeten, og når babyen kommer ut, skal alle de hårene som ikke ramla av, ramle av nå.... har med hormoner og gjøre, ikke amming. jeg føler jeg blir skallet innen neste uke, men håper det går greit..................

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...