Gå til innhold

Lillepille.com

ville_og_fikk_til_etter_7år

Anbefalte innlegg

Hei :) Så noen på denne siden hadde lagt ut en link til lillepille.com og da måtte jeg selvsagt gå inn der å se hva dette var for noe rart... jeg fant to ting jeg egentlig vil ha..... den ene tingen er xenital ELLER reductil (reductil har jeg fått på resept av legen, men har ikke brukt den) og Clomiphene (pergotime) ELLER Gonal. Har noen av dere noen erfaringer vedr. disse ovenfornevnte produktene? Jeg sliter med å få EL, har veldig uregelmessig menstruasjon, er overvektig (1.74 høy, 115 kg), har et stort barneønske og trenger rett og slett en dytt bak for å komme igang med å gå ned i vekt. Fikk også en veldig kjip telefon i dag fra en lege jeg var hos for en ukes tid siden. Var hos denne legen fordi jeg hadde store magesmerter og fikk ta tatt en GU samtidig. Hun tok en Clamydiatest som var jeg i dag fikk vite at var positiv. Da har jeg altså hatt Clamydia i 1, 1/2 år, selv om jeg for 1, 1/2 år siden tok piller for å bli kvitt Clamydia. Legen sier at pilla ikke virka på meg og samboeren. Den fastlegen min som jeg fikk de pillene av mente at de var så sikre at vi ikke behøvde å ta en ettersjekk for å se om Clamydian var ute av kroppen. Og det er helt utelukket at det har vært utroskap i forholdet. Jeg kjenner at jeg blir provosert.. nå kan faktisk denne fastlegen jeg hadde da ha gjort sånn at vi ikke kan få oppfylt vårt store barneønske, pga at vi ikke fikk en ettersjekk. Det er en av oss som smitta den andre med Clamydia, men fastlegen sitt ansvar å ta vare på sine pasienter! Mener jeg...... Nok om det, håper jeg får noen svar fra noen som har vært borti lillepille.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194045-lillepillecom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jeg som lurte på den lillepille; jeg har veldig lyst til å begyne på reductil, men aner ikke hvor jeg kan få det.

Har du fått det hos lege? Jeg leste et sted om at det ikke var godkjent i norge men at legen kunne få tak i det i utlandet?

Hvis jeg bestiller det på lillepille, må jeg jo betale noe helt grusomt i toll , sikkert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194045-lillepillecom/#findComment-5194818
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg var hos legen fordi jeg da prøver å bli gravid. Hun ville jeg skulle begynne på reductil for å kunne gå ned i vekt og kanskje lettere bli gravid. Som jeg har skjønt så er reductil helt lovlig, men du må gå på sjekk hos legen hver 14. dag for å sjekke blodtrykket for det kan stige. Jeg ville ikke begynne på denne da fordi det er ikke bra å bruke om man prøver å bli gravid... jeg vil heller prøve xenical for den har jeg hørt har virkning og fungerer på de fleste. Man rett og slett dr.... ut fett har jeg hørt folk har sagt. Så jeg vet ikke.... tøft om det virkelig hadde vært noe som hadde fungert :) Du prøver også å bli gravid? Hva er din vekt og høyde da? Hva har legen sagt evt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194045-lillepillecom/#findComment-5210441
Del på andre sider

jeg er 163, og veier 91kg, har prøvd å bli gravid nå siden august-05, tar et opphold nå i håp at jeg kan klare å gå ned, har gått opp 20kg på litt over to år aner ikke hvordan jeg skal gå ned, har trent i et år nå og ingenting hjelper.

Spiser sundt og vet hva jeg skal gjøre men aner ikke hva som skjer med meg, jeg bare øker.

Synes det er kjempe flaut og føler meg helt syk når jeg må vise meg blandt folk,har hørt så mye godt om reductil og vill gjerne prøve.

Er også litt redd for å gå til legen, kanskje han sier at jeg ikke er stor nok; har bmi på 34,sikkert bare jeg som føler det slik. vet om mange som er mye større enn meg, og de trives, hvorfor kan ikke jeg, det er vel det samme hvordan man ser ut bare man er fornøyd, vil så gjerne trives i min kropp, men slik den er nå kjenner jeg meg ikke igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5194045-lillepillecom/#findComment-5218682
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...