Gå til innhold

I går var siste p-pille dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er vi vel offisielt over på prøvere? :-)

Fikk endelig fast jobb, men regner ikke med klaff på de første mnd (håper jeg egentlig - vil komme litt inn i jobben først!) Og nå syns jeg det er litt skummelt! Guttene er jo blitt så store, hvordan vil det gå med et nytt søsken? Hvordan vil jeg takle å bli mamma igjen så mange år etterpå? Vi ble enige om å bare kose oss å håpe vi får det til en eller annen gang, fantastiske samboeren min mente at om det ikke skulle skje, så har jeg jo allerede 2 flotte sønner som bor sammen med oss.... Men som jeg ønsker at jeg kan få gjøre samboeren min til pappa.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Wisi..

VELKOMMEN TIL VÅR LILLE HULE .. =)

håper at du finner deg til rette her sammen med oss..

du skal ikke bekymre deg så mye, for d var en dame som sa noe veldig klokt til meg.. d var at når man får flere barn så blir bare hjertet ditt større av ren kjærlighet.slik at d blir nok til alle ,uansett hvor mange man får.. d syns jeg var skikkelig koselig sagt..

LYKKE TIL I PRØVINGA.. =)

Skrevet

Hei på deg,

Er litt i samme situasjon som deg... Har tre jenter som begynner å bli store, yngste er 7 og eldste er 15. Nå er vi inne i 2 pp, samboeren min har ikke barn så jeg også har lyst at han skal få oppleve det :-) lykke til. Vi får følge litt med hverandre fremover :-) Hvor gammel er dine sønner?

Skrevet

Fint å være flere i samme situasjon - noen å dele gleder og sorger sammen med! :-D

Guttene mine er 8 og 9 år gamle.

Gleder meg kjempemasse til å starte, spennende blir det iallefall :-)

Skrevet

Velkommen hit,håper du lykkes fort:)

Skrevet

Velkommen hit. Lykke til i jakten på en nytt lite nusk. Håper du slipper å være her så lenge som enkelte av oss har vært. Vi drømmer alle om et liv på forumet "gravid moden alder"....

Skrevet

Hei og velkommen!Håper det lykkes fort for dere ;).

Skrevet

Velkommen hit, og lykke til med prøvinga!

Håper du får deg en spire i magen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...