Gå til innhold

Noen fra Trøndelag her? Førstegangsfødende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er fra Trøndelag og er førstegangsfødende. Har vært arti om det er noen flere i samme båt:)

Har termin 13.januar. Noen flere som har termin i januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøndelag - ja. Førstegangsfødende - nei. Har ei jente på 2 fra før :) Foreløpig termin er 8.januar.

Hvor i Trøndelag holder du til? Hvor gammel er du?

Husk BIM-treff på Blåbær 13.juni :)

Skrevet

Samme her, fra Nord-Trøndelag og første gang..

Foreløp. termin er 4.januar.

Skrevet

førstegangs fra trondheim her!=) termin 18 jan! er 20 år. hva med deg?

Skrevet

Trondheim, og førstegangsfødende, har termin 8. januar!

Skrevet

å så gøy, samme termin som meg :) hihi... men jeg har ei lita ei fra før da.

Skrevet

Hei jeg bor i Trondheim, dette er første gang for meg, Har termin i begynnelsen av januar, men vet ikke helt nøyaktig dato.

Er 23 år, hva med deg?

Skrevet

Hei er det bim treff på Bare blåbær 13.juni? På Solsiden da? Hvor får man vite sånt? Førstegangsfødende fra Trondheim, 23 år.

Skrevet

Ja! Jeg er begge deler! Foreløpig termin 7. januar.

Skrevet

Heisan!

Jeg har ei datter på 7 år å regnes vel nesten som førstegansfødende igjen da?

Jeg er 32 år og bosatt i Trøndelag

Skrevet

Hei:) Jeg er fra Trondheim og førstegangsfødende.. termin 22.01.07

Skrevet

Heisann:-)

Jeg er også fra Trøndelag og førstegangs. Er 32 år og har foreløbig termin 18.januar. Var på tidlig ultralyd i går, og fikk da se en spire med et bankende hjerte. Det var stort!!

Skrevet

Bor i Trondheim og er førstis ;) termin 12.Januar.

chris_24- du venter på burda'n min! :D

Skrevet

Bor i Trondheim og venter min første baby. Termin 26.01. 31 år.

Skrevet

Tittit allesammen...

Jeg kommer også fra trivelige Trøndelag, nærmere bestemt Melhus, Jeg er 21 år, men blir 22 før minsten kommer. Har termin ca 27 januar men vet ikke helt sikkert enda...

Er nok ikke førstegangsfødende nei, har en gutt på 19mnd, en skikkeli koseklump... Hehe!

Skrevet

Heisan trøndere! Bor i Trondheim, og venter min første 27/1-07!!!! Er 31 år, og gleder med veldig.....

Skrevet

Hei til dere!

Jeg skal også ha baby i januar (om alt går som det skal- og det håper vi jo alle sammen...)

Jeg har en gutt på snart 2 år.

Førstegangsfødende eller ei... mange spm denne gangen også!!

Er jo fantastisk at det vokser seg til et lite menneske inne i oss!!

Skrevet

hei å hopp...er trønderjente,har en sønn på 10 så jeg kan vell regnes som førstegangs igjen :) er 29 har termin 27 januar 06

Skrevet

Hei:)

Jeg bor også i Trondheim og er førstegangs.. Foreløpig termin er 16. januar, og jeg er 27 år!

Skrevet

Hejhej! :) Jeg er førstegangsfødende fra Trøndelag. Er 23 år og har termin i årsskiftet.

Skrevet

Hei..

Jeg er også fra Trøndelag, nærmere bestemt Melhus. Jeg er 21 år men rekker å bli 22 før terminen min den 27/28.01.06. (får litt ulike svar på kalulatorene). Jeg har en gutt på snart 2 år fra før...

Skulle gjerne likt å hørt mer om deg HI...

Skrevet

Nei nå surrer hode mitt ganske mye her...

Ser jeg har skrevet et innlegg tidligere... Huff å huff, blir helt surra av denne kvalmen og trøttheten jeg...

Hehe, skulle jo tro at jeg visste hvor jeg hadde lagt inn innlegg da...Men men...

Skrevet

Hei.

Jeg er førstegangsfødende og bor midt i trondheim. Nærmere bestemt på solsiden. Foreløbig termin er 7 januar. Jeg er 23 år, og forlovet. Vi gifter oss til våren.

Vil noen komme i kontakt så send meg en mail på:

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...