Gå til innhold

August: Yes,da gidder jeg ikke mer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jer er sååå drita lei...trener og lever på rugbrød og grønnsaker til det tyter ut at øra mine men alikevel har jeg lagt på meg over 20 kg.............................Faen!!!! Jeg gidder ikke mer,gidder ikke,gidder ikke......

85 kg...85 kg....er det muuuuuuuuuuuuuulig?????????

Jeg som trener til jeg nesten svimer av,3-4 ganger hver eneste uke,lever på rug,grønnsaker,kyllingfilet...alt som er sunt og i små porsjoner....helvette!!!!

Jeg koser meg i helgene..ja,jøss....er nødt til d..hvis ikke så dør jeg av grønnsaksforgiftning.

Hvorfor???....Jeg som til vanlig er 63 kg og 173 høy,trener 5-6 ganger i uken til vanlig for å beholde denne vekten....mens nå går vekta opp,opp,opp,opp,opp,opp....Jeg hiver meg på en slankekur uten mat,hører mødrene i Afrika og anorexioffer føder sunne barn så da klarer vel jeg det også.

 

Jeg er i uke 31+1 og vet ikke hva jeg gjør om jeg ender på 90..95..100 kg.

 

 

 

Helsike også....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men kjære deg. Du er jo gravid. Hørres ikke så bra ut at du trener så ofte nesten til du svimer av. Kanskje du skal slappe litt mer av?

Du bør vel ikke gå på noe slankekur uten mat,babyen din trenger masse næring. Sett deg ned,slapp av å kos deg med den voksende magen :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da....

 

men for det første...ikke noe slankekur nei....

for det andre....det går av igjen etter fødselen.

 

du får de kgene du får....så enkelt er det.

vet selv hvordan der er å gå opp mye....gikk opp over 20 kg sist gang og er på god vei nå også....over 10 kg. er 29+1 på vei....

 

men, det er godt å få ut frustrasjonen på disse sidene:-))))

 

 

for det er ikke noe artig å lese om folk som har gått opp 2 kg når de er fødeklare.....

 

så jeg sier

 

 

HELSIKE!!!!! jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Skjønner godt at du blir lut lei, men du må prøve å gidde i et par mnd til..Syns du har vært flink jeg, som greier å leve så sundt:) !! Kan ikke si at jeg lever usundt, men heller ikke hypersundt. må putte noe godterier i munnen så og si hver dag. Er enig med mammi her om at det kanskje kan være lurt å slappe av litt også. Du må ikke glemme å kose deg heller. Ikke bekymre deg over de kiloene du. Regner med de renner av etter du begynner å amme:) Blir så koselig så, - et lite nurk som er helt avhengig av kroppen din for å vokse og bli stor og sterk (liker jeg å tenke da, selv om jeg vet at babyer greier seg veldig bra med morsmelkerstatning også da). Det sikkert bare mest vann som raser av deg.

 

Kan trøste deg med at en venninne av meg gikk opp nesten 40 kilo før ungen kom ut for en liten stund siden. Men syns hun ser helt fantastisk ut jeg. ikke noen supermodell, men kan man heller ikke regne med da;) selv aner jeg ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Har veid meg en gang til jordmor i 4 mnd eller noe. da hadde jeg gått opp 3 kilo. Jeg vil helst ikke vite vekten, syns det bare er betryggende når magen vokser. da er jo alt bra med babyen:) (er i uke 31 nå, så har nok gått opp en del.)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte på 58kg er nå 77kg i uke 27+6. de to forrige svagerskapene la jeg på meg 29 kg. Tok litt over 1 år åbli kvitt kiloene............DRITT KJEDELIG. vet ikke hvorfor jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir frustrert! Men det at du legger på deg er et sunnhetstegn. Kroppen din har i utgangspunktet vært slank og nå lagrer den det den føler den trenger for å klare svangerskapet og tiden etter. Har det på nesten samme måte selv. Spiser sunt, lite godterier i både uka og helgene allikevel har jeg gått opp 15 kilo (er 32 uker på vei). Trente mye før men har dessverre bare orket å gå turer etter jeg ble gravid, har vært sinnsykt trøtt. La mest på meg i begynnelsen men det har faktisk avtatt nå. Går bare opp det barnet legger på seg nesten. Husk at kroppen din regulerer dette selv og bare nyt svangerskapet så godt du kan. Prøv å ikke bli opphengt i vekta og la den vise det den viser. De ekstra kiloene vil du gå raskt av deg etter svangerskapet:) Prøv å kos deg mer og slapp mer av så vil det nok bli bedre. Lykke til videre og ta godt vare på deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har ikke tenkt på denne nettsiden som spekulativ inntil jeg så at på siden til denne debatten om hvor mye mann har gått opp i graviditeten så er det flere annonser som -slank deg rasktog enkelt -gå ned 10 kg osv. Disse annonsene burde vært plasert et annet sted.Kanskje i en annet forum som omhandlet tiden etter fødsel eller noe. Det kan jo hende det er tilfeldig,men nå til dags er det skjelden det. Bim burte greie seg uten inntektene fra slik reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det du. jeg la på meg ca 18 kg med nummer en. og jeg koste meg akkurat som jeg ville.Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å gå på vekta. Og tro det eller ei, jeg hadde mistet 10 av kg :) De resterende kg tok det nå litt lengre tid med, men så er ikke jeg så gla i trening heller :)

 

Nå har jeg vel lagt på meg rundt 13 kg..og har fremdeles 12 uker igjen....så blir nok rundt det samme denne gangen og. men jeg bekymrer meg ikke, jeg vet dem vil forsvinne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...