Gå til innhold

September: Har dere begynt med shoppingen enda?


PinkBaby♡

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt noe store greier enda. Kun noen klær, sengesett, sprinkelbeskytter, kluter . Ja kun noen små ting .

Dere da ? har dere alle kjøpt vogn , bilsete ol. ?

Jeg elsker å shoppe så jeg kommer nok til å shoppe mer og mer. Kos kos :) gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Er jammen mye greier vi trenger i hus før babyen kan komme, ja...

Har skrevet ut en liste fra babyshop.no over hva vi må kjøpe, den henger på kjøleskapet, får krysse av på den etterhvert...

Så langt har vi vært på en 'babybutikk-runde', handla da bleiebøtte... Måtte starte et sted ;-)

Noe klær har vi også handla. Skal til Aberdeen i slutten av måneden, satser på endel babyting-handling der ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gå inn på babyshop.no for å se på den lista . Den var slettes ikke dum. Den skal jeg printe ut også.

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt bilsete og vogn, men kun fordi vi kom over noen gode tilbud vi ikke kunne la gå fra oss.

Også har vi kjøpt litt klær :o)

Resten tar vi litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt begynt. Det slo meg igrunnen ganske nylig at magen er stor og at ikke alle babyer kommer til termin eller etter...Noen har en tendens til å komme tidlig ...Så jeg tenker på å komme igang med shoppingen snart...( Ikke panikk altså ;P )

 

Kjøpte vogn på lørdag ( dvs fikk den av svigers :) , og har fra før av kjøpt en tåteflaske med små spøkelser på ( Kunne ikke motstå den)... Og en barnebok. Har fått klær og kommer til å få vugge,sprinkelseng, stol etc av forskjellige venner/familie som er ferdig med barnestell. Men skal kjøpe litt småting selv nå etterhvert. Gleder meg til shoppingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe...venter till juli-august tenker jeg. Er fortsatt så liten at jeg går i mine vanlige klær. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ja magen blir fort nok stor, merker det er begynt å stramme litt i linningen på buksen.

Har vært ute og kjøpt et par klesplagg, jobber i en barneklærs butikk så hver dag på jobb er en fristelse!

Tør ikke helt å kjøpe alt i rosa da jordmor sa hun trodde det ble en jente, litt kjipt å gå å bytte alt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått vogn (av mine foreldre) og seng(av svigers på den ene siden).

Begynner å fylles opp i den lille leiligheten vår altså, men det er jo så nusselig. Sambo er å triller en liten tur i stua hver dag.

Litt tidlig kanskej å shoppe, men vi skla bort hele juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å få det meste i hus, men mangler litt kle og BIL. Med tvillinger i magen så er det ikkje fristende å vente for lenge

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kjøpe litt vi også. Kjøper vogn og bilstol av søstra til sambo, da de ikke trenger den lengre. Har kjøpt endel klær, og ett kjempesøtt babyteppe.. grønt med små ender på:) SÅ SØTT :):):):)

MEN... har masse igjen å kjøpe da.

Har sett meg ut sengen som vi vil ha, og kanskje stellekommoden, men den er jeg ikke helt sikker på ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt inn de fleste store tingene nå. synes det er greit å spre utgiftene litt utover, også gleder jeg meg så jeg klarte ikke vente lenger.. :) merker jeg blir fortere sliten nå utover, så jeg syns det er greit å ha ting i orden før jeg blir "for gravid".. :) er jo ikke sikkert jeg orker å traske byen rundt etter barneutstyr etterhvert heller, så da handler jeg heller nå som jeg har ork og kan kose meg med det! :)

bare 97 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle de store tingene som vogn, seng og stellebord fra Lisa var baby, men siden denne er en lite gutt, må vi kjøpe litt klær. Jeg har begynt og storkoser meg med det. I tillegg har jeg kjøpt soveskinn. Alt vi mangler er en madrass og noen nye kluter og smokker, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...