Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde blitt forespeila å få leie dette huset her frem til høsten når vi skal flytte langt avgårde herfra,

men i dag fikk jeg telefon fra husverten. Han skal selge, og vi må ut i midten av juli- senest...

Har bodd her i to år nå, og har egentlig vært griseheldige.

Markedet er veeeldig trangt her, er INGEN som skal leie ut - så nå står jeg og kjærsten og hunden vår helt uten noe sted å bo like etter at vi kommer fra syden.

(Har ikke noe med rettigheter å¨gjøre dette her, vet at huseier har alt på sitt rene....desverre...)

Vi har ringt alle som har ledige hus her nå, men alle skal selge...dette er på "bygda" og vi er avhengige av å bo her pga jobb og avstander...

*sukk*

Er så fortvila, og kjenner at kvalmen kommer med en gang jeg begynner å stresse.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp hus:-)

Skrevet

Vi skal flytte ca 160 mil lenger sør innen jeg føder, vi bor i finnmark nå...er ikke akkurat aktuelt å kjøpe noe her oppe...desverre...

Utenom det så er ikke kjøp en dårlig ide...vi kommer til å gjøre det når vi har flyttet...

Men er bare så frustrert fordi vi ikke har noe sted å gjøre av oss inntill vi kan flytte...

Skrevet

Men hvorfor kan dere ikke kjøpe med en gang lenger sør da? i stedet for å leie?

Skrevet

hmm..jeg skjønner at du spør..For hele greia er litt komplisert..

Jeg jobber som ped.leder i en barnehage, har ikke permisjon før om leeenge, har termin 13. desember..

Kan ikke bare pakke sammen alt her og dra fra jobben min enda...*sukk*

Derfor er vi avhengige av å ha et midlertidig sted å bo frem til det er tid for å trekke sørover...

Skrevet

Uff...det er ganske kjedelig ja..men han kan vel ikke bare gjøre det med så kort varsel?

Skrevet

Er redd han kan det..

Den opprinnelige kontrakten har gått ut, og vi har bare hatt midlertidige kontrakter etter det. Har jo ikke vært noen andre som har villet leie ut, så vi har måttet ha det sånn. Han har på sett og vis vært grei som har leid ut til oss så lenge som det her...

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre jeg...

Ei venninne som sa jeg sku stikke og få sykmelding slik at vi kunne reise nedover alt i juli...men jeg får meg ikke til å gjøre det..

Jeg er jo ikke syk...Det stritter mot alle mine prinsipper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...