*Mustang Sally* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Hva har dere for noe på brødskiva til gulla? Jeg har kun prøvd ut leverpostei, brunost og prim. Hva annet er "godkjent" å ha på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 kaviar, makrell i tomat, syltetøy uten sukker,smøroster.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliusen Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 snakket med helsesøster i går og det var viktig at all meieriprodukter var Litago sa hun pga jerninnhold. Men så sier alle så mye forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 hehe det er faktisk sant, jeg sjekka primen og den vanlige primen inneholder ikek jern men litago sin gjør.... leverpostei på tube inneholder jern også...jeg går bevisst inn å sjekker dette før jeg handler..er ikke vanlig i dag at brunost inneholder jern lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Gullunger Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 her har vi foreløpig kun prøvd leverpostei og kyllingpostei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg bruker kun litago. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 26. juni 2006 #7 Del Skrevet 26. juni 2006 Eplemosen til småfolk på glass, philadelphia light m/aprikos, lett syltetøy, prim, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå