Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var hodeomkretsen på din baby når den ble født? Lurer litt på hva som er lite og hva som er stort.... hvor går grensen liksom.

Jenta mi hadde 34 cm og gutten min 36 cm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var 37 cm rundt hodet.. Tror gjennomsnittet er 35-37 cm ved fødsel..

Skrevet

Mi hadde 35...nå når hun er 5,5 mnd har hun 42,5:o) Dine var nok helt på gjennomsnittet:o)

Skrevet

Jenta mi hadde en hodeomkrets på 34cm:)

Skrevet

Gutten min hadde hodeomkrets på 39 cm da han ble født, men det er en del over gjennomsnittet. Her inne på Dinbaby står det at snittet for gutter er 35,5 cm.

Skrevet

prinsen min hadde 33cm:)

meeeeeen......39?????

auauauau........det måå da merkes..............

Skrevet

38 og 37 på guttene mine. De var over gjennomsnittet på hodeomkrets men ganske på gjennomsnitt på lengdte og vekt. Men ei jeg kjenner fødte en gutt med 40 cm. Auauauauauauau.

Skrevet

Tok litt tid å presse ham ut ja, men fikk heldigvis hjelp helt på slutten av ei jordmor som "la seg" oppå magen min og dytta mens jeg pressa. Så han kom nå ut til slutt :-)

Skrevet

Det var 36 cm rundt hodet på gutten min:)

Skrevet

Tuppa var 35 cm rundt hodet..

Skrevet

gutten her var 36 cm

Skrevet

38 cm. Tror jordmoren sa at 35-36 cm er snittet.

Skrevet

Jenta mi var 38....men lurer på om de målte litt feil eller om hun var litt hoven. På 6-ukers-kontrollen var hun nemlig 37.9, og å KRYMPE i hodeomkrets er vel ikke vanlig ;)

Skrevet

Eldstejenta var 35 cm

Mellomstejenta var 38 cm

Lillegutt var 39 cm

Dei to siste hadde vel egentlig litt store hovud, men det ligg visst i slekta..

Skrevet

Gutten min hadde hodeomkrets på 38 cm da han ble født=O)

Skrevet

Ella var 35 cm og Tuva var 39 cm (pga ho ble prøvd dradd ut, så ho var litt "deformert" kan du si)

Skrevet

Gutten min var 35,5 i hodeomkrets, så lite hode, som alle i familien. (Han var ellers 4360 gram og 54 lang, så en stor gutt ellers...)

Skrevet

Guttene mine hadde 34 og 35 cm. :o)

Skrevet

gutten min var 36 rundt hodet og jenta mi som ble født 2mnd før tiden var 30 :-)

Skrevet

Guten vår var 37cm rundt hovudet, såg akkurat passe ut, var ein stor gut ellers og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...