Gå til innhold

Hva må man betale for privat ultralyd?


eva luna

Anbefalte innlegg

Og hvor får man gjort det? Og når er grensen for innvendig og utvendig ultralyd? Har lyst til å ta en tidlig ul, men frister ikke så veldig med sånn innvendig ultralyd-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok innvendig ul forrige uke, altså i 4uke., ikke planlagt ul, men var hos gynekolog for å sjekke etter nyregrus i blæra, helt ufarlig med Ul innvendig, ikke smertefullt,

 

Evt så er det majorstua klinikken som tar privat ul her i oslo, tror det koster 1000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt ul i uke 8+3, innvendig... og skal ta på onsdag uke 11+2 eller noe sånt ;o) tror også det blir innvendig..... det er ikke noe farlig, tror man ser bedre med det såpass tidlig!

på byporten legesenter koster det 750 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT???? er det mulig????? så utrolig bra.... hvorfor er det sånn der da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på privat ul på Nøtterøy ultralyd i dag, utvendig. Er 11+4 iflg ul. Fikk 6 bilder, 2 av dem i 3D og en disk med hele ultralyden. Betalte 650,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på ul i Bergen, og ikke 3D-ul. Bare vanlig ul hos en gynekolog for å se hjerte banke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

jeg tok innvendig ul når jeg var 7+2, det er ikke noe farlig og ikke vondt. og den ubehageligheten går bort med en gang du ser hjerte slå på skjermen:)

 

jeg var på volvat senteret og betalte 690 kr:) absoulut verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestevenninna mi var på privat UL i Trondheim forrige uke, da var hun ca 10 uker på vei. Det kosta ca 600kr. Var innvendig UL, men hun forsikra om at det ikke var ubehagelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...