Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 måtte bare fortelle det, etter jeg hadde født så så faktisk jordmoren at jeg var veldig elastisk...(kremt) og lurte på om jeg hadde gjort noe spesielt. jepp! vet ikke om jeg bare er naturlig slik ( ;-) ) eller om det var bringebærblad teen jeg drakk de siste 3 ukene av svangerskapet. men får å si det slik, jeg kommer garantert til å drikke den neste gang jeg blir gravid med:-) var veldig redd for å revne når jeg gikk gravid, er sikkert flere, så jeg tenkte jeg skulle fortelle dette:-) forresten bare å glede seg til å bli ferdi gått, er så utrolig herlig:-) men har du en bok du skal ha lest eller en film du vil se så gjør det nå;-) lykkelig mamma
Tobarnerfint Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Så flott da, har selv kjøpt kapslene da jeg ikke er noen tilhenger av te. Håper jeg slipper å revne...
*Annemor* Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Bringebærblad trodde jeg kun var styrkene på livmoren, det sa de nemlig på helsekosten. Hvis det hjelper mot revning er jeg overlykkelig, for jeg har helt glemt å begynne å smøre med olje. Men kapslene har jeg gått på i to måneder.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå