Gå til innhold

rugekasse!!!

Florry- m 1 stor og 1 liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som ikke synes det er spesielt hyggelig å gå gravid... Jeg liker ikke at puppene mine vokser, at appetitten er ute av kontroll eller at hormonene løper løpsk. Når jeg da i tillegg veide meg idag og målte 8 kilo ekstra, følte jeg meg ikke spesielt vakker.. men, men- det er jo selvfølgelig verdt det da!!:0) Dere andre, hvordan føler dere dere- med ekstra kilo og vaggende gange?Jeg er i uke 24, så er ikke akkurat NÆRE målet for å si det sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!

Ja, vet du hva, jeg er enig i det du sier, jeg syntes det er slitsomt å gå gravid, man blir større og større, vekta øker, man føler seg mindre og mindre attraktiv....man får forstoppelse, kviser og dårlig humør (iallefall jeg!). Noen dager har jeg lyst til å bli liggende under dyna, spesielt når jeg føler meg ekstra oppblåst eller kvalm og ikke har noe å ha på meg fordi ingenting passer, ikke engang det som passet for to uker siden...Jeg er i uke 27 og har lagt på meg ca 12 kg. Og jeg er sulten hele tiden, og godtesjuk, må begrense meg skikkelig for at det ikke skal ta overhånd.

Ellers så gleder jeg meg veldig til babyen kommer, slik at jeg får "kroppen min tilbake". Og såklart til jeg får den lille i armene mine!! Men såklart er det verdt det!! Jeg ønsker jo min lille baby- det er bare det at noen ganger er jeg lei av å vente og det å hele tiden passe på hva man spiser og drikker.

Puh; men man må holde ut! Nå har jeg heldigvis bare 3 måneder igjen!!

Skrevet

Har det akkurat som deg. Hadde en tråd om det her for en måneds tid siden. Det er ikke alle som liker å være gravide, men dessverre er det jo ikke rom for sånne som oss i samfunnet. Vi får beskjed om at vi har svangerskapsdepresjon, og folk ser på deg som om du skaulle vært gal. Men selv om jeg har det sånn under graviditeten, betyr ikke det at jeg elsker barna mine mindre.

Skrevet

synes det er veeldig trist at dere føler det sånn.....

minner litt om da jeg gikk med snuppa.....jeg følte meg ikke gravid....syntes ikke noen gravid-mage vistes....følte meg kun feit!!! SKIKKELIG SMELLFEIT!!

det var tropevarme den sommeren hun kom til....jeg gikk i snekkerbukse langermet skjorte og ei lang sort strikka-kåpe....for å skjule "feite" meg....

er skikkelig trasi når det er sånn!

på alle andre måter hadde jeg ikke noe problem med å være gravid...mulig fordi jeg rett og slett ikke følte meg gravid.....gråt maaange ganger for jeg følte meg som en skikkelig ufølsom mor.....

men denne gangen er det helt anneledels....jeg bryr meg ikke om jeg ser gravid eller feit ut....jeg har baby i magen:D

tenk positivt:) dere blir dere selv igjen etterpå:)

ville bare fotelle dere at jeg forstår dere kjeeempe godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...