Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 klarer ikke gjøre noen ting.. må bare ligge.. reiser jeg meg opp, er det bare å springe til doen=( trenger noen råd ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 samme hos meg om dagen.. venninna mi anbefalte sjøsyke-tabletter som heter Postafen, fåes reseptfritt på apotek. jeg skal hvertfall kjøpe meg det i morgen!! hos henne virket de veldig bra, hun tok 1 daglig. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 hvor langt er dere på vei???? jeg er 5 +5 idag og kjenner kvalmemurringer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5eller6 Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg er 7+3 i dag... og er veldig kvalm. hjelper når jeg spiser. men kan jo ikke gjøre det hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg er også veldig kvalm! Jeg skal til akupunktur i morgen. Håper virkelig det hjelper:). Mange sier de har fått hjelp av det, så jeg vil ihvertfall prøve. Skal skrive et innlegg når jeg vet om det fønker eller ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå