Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Tenker på ved middagsbordet. Poden er 3 mnd og elsker å sitte på fanget når vi spiser middag...:/
Mamma'n til Tuva & Ella:-D Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville ikke satt han i stol før han kan sitte selv
Tirilille Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Egentlig skal de vel ikke sitte i stol før de setter seg opp selv. Men min første jente var 10,5 mnd før hun satte seg opp selv, og da spiste hun tross alt flere måltider og måtte da få sitte!!!! Litt kjedelig for en så stor baby å ligge på gulvet når alle vi andre sitter rundt bordet og spiser måltidene! Ellers så syns jeg det er for tidlig å sette dem opp når de er 3 mnd, uansett så vil han nok protestere etter en stund fordi han blir sliten. Det er noe annet å sitte i et fang og få støtte enn å sitte alene i en stol. Tror jeg ville ha ventet noe mnd ennå, ja....
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Jenta vår har sittet i tripptrapp stol fra hun var 7 mnd, og da bare når vi spiser. Hun kan ikke sette seg opp selv ennå, men helsesøster sa det var helt greit å sitte i kortere perioder i sånn stol. Jeg tror du burde vente litt med poden din:-)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Tulla mi er 5,5 mnd...kan ikke sette seg opp selv enda, men vi setter henne i bilstolen og oppå en annen stol så hun får sitte høyt og spise sammen med oss. Det liker hun veldig godt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå