Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har nettopp tatt en clearblue test.. Og jeg får en tydelig strek loddrett som den kontroll streken, og en svak vannrett strek...hva betyr det ???? Er jeg gravid eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5eller6 Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 pleier å regne det som en positiv test ja.. grattis med spiren=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 menne.. bør jeg ta en test til? den vannrette linjen var veldig veldig gjennomsiktig, så jeg vil liksom ikke ta no for gitt heller.. HVA GJØR JEG NÅ ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er ikke den vannrette streken som teller, det er den loddrette. Så du er nok gravid ja, gratulerer! Det står forresten ganske godt forklart i bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5eller6 Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 du kan jo vente til i morgen tidlig med å ta en til. da kan det hende det vises klarere eller evt noen dager.... når er ikm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 ok, nå føler jeg meg enda dummere.. hva er ikm ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Les bruksanvisningen nøye! Så skjønner du nok om du er gravid eller ikke. Loddrett strek = gravid. Uansett om den er tynn, tykk, svak eller sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5eller6 Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 ikm- den dagen du skal ha mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå