Line_78 Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hei! Har ikke akkurat så lang erfaring da, vi fikk vår sele for noen dager siden. Men har fått testa den litt her inne + på et par korte turer. Fungerer fint så langt, syns den var grei å bruke. Vi har bare testa å bære på magen da, vet at den også kan brukes til å bære barnet på ryggen eller hofta. Vi bestemte oss for selen fordi gutten vår er veldig glad i å bæres rundt, og vi tenkte det var litt praktisk med en sele, slik at vi kunne ha armene fri :-) Også fint at mye av vekta hviler på hoftene (har en stor gutt på 4,5 måned). Regner med at vi kommer til å bruke den en god del. Håper noen med lengre erfaring også svarer på dette innlegget, nå dytter jeg i hvert fall opp for deg :-)
L@boline Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Takk! Kan jeg spørre hvor dere kjøpte hen, og hva dere betalte?
Line_78 Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Bestilte fra denne sida: http://www.babyslynga.no/
Luckyme og vennen Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 ja, den kan anbefales! god å bære med..bruker den en del når jeg rydder..men har bare prøvd den med spedbarnsinnlegget enda. Jenten er bare 8 uker..må vel bli litt eldre før hun kan bæres på ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå