Gå til innhold

Til dere som har/har hatt blødninger.....


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Jeg er litt småredd for at noe kan være feil. Hvor naturlig er det å blø litt de første ukene? Jeg er i uke 8 og startet med småblødninger for en uke siden...skiftende rødt/brunt. Lite ....

Legen sa at jeg bare må avvente å se. Jeg har ingen smerter. Bør jeg kreve UL?? Er småkvalm og kjenner at magen er litt større (innvendig) og hardere. Hva er det som kan tyde på at det evnt. er en spontantabort? (måtte Gud forby at det vil skje...).

Hilsen litt urolig, men håper det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo seie til legen kor bekymra du er, og at du gjerne vil bli henvist til ul. Dersom han ikkje høyrer på deg eller meiner det ikkje nødvendig og du framleis er uroleg, så kan du bestille time hos ein privat gynekolog. Det kostar litt (mellom 800 og 1000kr trur eg), men det er det verdt om det gjer deg roleg igjen. Eg vart sendt til ul etter blødning, og det var heilt fantastisk.Berre i veke ti då, men såg likevel eit sprell levande vesen med eit bankande hjarte!!

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig tror jeg. Jeg har blødd i ca 2 uker. Ikke mye, men mye nok for å si det sånn.Var på UL idag og alt var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart i uke 7. Har ikke hatt blødninger, men brun utflod i flere dager. Jeg var til legen i dag og fikk beskjed om å ta det med ro. Er nå sykemeldt i en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor ulike legene er. Jeg har blødd i ca 1 uke da jeg var på 1.gangskontroll og jeg spurte om jeg burde ta det litt rolig. Nei - sa han. Lev som vanlig. Er det en truende SA -kommer den uansett om man tar det med ro eller ikke. Sa legen din om hvorfor du må ta det med ro? Sjekket han deg godt?

Hvordan går det med deg nå da?

Krysser fingrene for oss begge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...