Gå til innhold

"Så tapper du er!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrrr... Jeg er ikke tapper, jeg koser meg virkelig med graviditeten!!! Det var sikkert hyggelig ment av bestemoren min som kom med kommentaren, men jeg ble skikkelig irritert! Sa ikke at jeg ble irritert men sa at jeg har det kjempefint! Bakgrunnen er nok at jeg hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap og gikk på krykker i halve svangerkskapet. Nå er jeg i uke 25 og er veldig forsiktig, men klarer meg svært godt uten krykker: kan gå korte turer, sykle og gjøre lett husarbeid, men er sykemeldt, for det er ikke så store belastninger bekkenet mitt tåler. MEN, jeg er ikke tapper!!! Det hørtes ut som om noen hadde truet på meg graviditeten, "stakkars deg, som er nødt til å være gravid, jammen er du tapper..." Barnet er kjempeplanlagt, veldig ønsket og vi gleder oss masse, masse!!! Besteforeldrene mine synes nok det er ganske skrekkelig at vi skal ha en til, ugifte som vi er (men er samboere og har vært sammen i over åtte år...), når jeg attpåtil var så dårlig sist. Tror de synes det er et skikkelig eksperment med helsen min, og de er alltid så medlidende i stemmen når de snakker om graviditeten, noe de helst unngår å snakke om. Faktum er at jeg ELSKER å være gravid!!! Kunne gjerne vært gravid hele tiden! - Og vil minst ha fire barn (må bare overtale pappaen som synes to er nok, men det skal nok gå, for han syntes en var nok også!).

Grrr, man er vel ikke tapper når man er gravid, vel! Skjønner godt hvorfor de bare fikk et barn, dersom man må være tapper for å være gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...