sommerful Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Fikk den 8.mai satt inn to egg. Tok blødprøve 19. dager etter innsettingen. Svare fikk jeg nå nettopp. HCG på 5000. er det høyt, eller regner man dager fra første dag i siste menstruasjon, for da er det vell noe lavt? Håper noen skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 hmm, jeg sjønner hva du mener. Men jeg skal se hva jeg finner om det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 he he, det skulle ikke stå anonym der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Sånn, da har jeg kjikket litt. Jeg leste nettopp om en dame som satte inn egg den 26.04.06. 14 dager etter hadde hun HCG på 650. Så viss man rekner litt så kan du finne ut om det er bra eller ikke. den skal dobble seg for hver dag, så for meg så virker tallet ditt veldig bra. Men jeg skal se litt til:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Når man ikke er gravid skal HCG nivået ikke være høyre enn 5 fikk jeg høre av min lege... Høres veldig ut som om du står foran en gladmelding!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Der fant jeg det jeg lette etter. Gå inn på denne siden: http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm Gå ned til finner en tabell som er orange. Det står også at nivåene kaan variere fra person til person. Og du skal vite at høye HCG nivå kan tyde på tvillinger. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Jeg tror du skal ha tvillinger!!!!! Gratulerer! (jeg satte og inn to egg 8 mai, men min hcg er lav. Var kun 26 på dag 14, og 102 på dag 18. Skal til ny blodprøve i morge, så jeg tør ikke å slippe jubelen løs.....) Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 der sa du det jeg ikke turde å si:D he he. tror det er tvillinger jeg også så gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå