Gå til innhold

Kvalm etter å ha drikt kaffe..symptom???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nei det er det jeg ikke gjør, for vi har fått oss en liten hund denne måneden, så jeg har detti litt ut av regningen her....

vi har liksom ikke rukket å tenke så mye på babylaging denne måneden, for vi har hatt nok med å passe på lille Mille (som hunden min heter)

så jeg aner ikke når jeg har hatt el, eller om jeg hatt det... Det eneste jeg husker er at jeg fikk besøk av tr 1.mai...

Så koselig med en liten hund! De er jo så søte! Heldig du som har sluppet å tenke så mye på babylagingen.. det er litt slitsomt. Klarer ikke la være å tenke på det selv om jeg prøver :) Er litt redd for at det kan påvirke slik at det vil ta lengere til å bli gravid.

Har du mange symptomer? Det er jo fortsatt håp, kanskje du bare hadde el senere enn vanlig. Må inrømme at jeg har vært overbevist om at jeg har vært gravid i noen av pp, har hatt så mange symptomer, men så har tanta kommet alikevel. Skikkelig skuffa da ja.. Kroppen lurer meg trill rundt! Har dere prøvd seriøst i 11pp?

jeg har en del symptomer, men vet ikke om det bare er tilfeldig...

er super trøtt om dagen

stikker i mage og lyske

mensmurring

kviser

klør på puppene

tørster

tisser mer en vanlig

kvalm inni mellom, særlig etter kaffe og etter jeg har spist, eller når jeg er veldig sulten.

ja vi har prøvd aktivt i 11 måneder nå, og ser jo nesten ut som vi må inn i vår 12....

OK, nå må du ikke tro at jeg er en skikkelig pessimistisk drittkjerring; men venninna mi bla plutselig så kvalm etter kaffen her for noen år siden. Dette var noe som vedvarte og det viste seg at hun ikke tåler koffein. Så prøv bare for moro skyld pulverkaffe uten koffein for å se om du blir kvalm da også..... Så vet du i alle fall om du kan utelukke det eller ikke:) (allergi altså...)

Annonse

Jeg hadde ike problemer med kaffi da jeg var gravid, men kjenner mange som ikke tålte det lengre... Ikke godt å si da. Er nok bare en positiv test som kan gi deg svar. Håper iallefall at du er gravid!!! Krysser alt for det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...