Gå til innhold

koster det 8000kr????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei:)

har en type som ikke stoler helt på at han er pappaen, irriterende.

dette er iallefall det jeg vet. det koster ingenting så lenge han nekter å skrive under på papirene etter fødselen...(staten vil jo ikke gi bidrag i 18 år hvis det er mulig å få et navn) hvis han skriver navnet, må dere betale for testen.

• 1 måned senere...

I samme situasjon ang at typen min ikke tror han er pappaen.. Veldig irriterende.. Så lenge barnet er hvitt burde han vel tro det er hans ..Vi har veldig ulike utseender, så ET sted må han forstå at det er hans før han ber om farskapstest. Og venninnen min fikk gratis farskapstest, til du som lurte, ville bare få ut litt aggresjon i samme slengen ovenfor typen min og barnet.. hehe.. ;)

• 5 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Legekontoret!

Pappa nekta på at jeg var hans barn i maange år. Selv om det ikke var noen tvil!! (han ville ikke ta test da mamma spurte han før jeg var ett år).

Da jeg var 19 ringte han og sa han ville ta en test, Og det var no egentlig greit da, selv om jeg hadde slått fra meg tanken på å bli kjent med han. hadde skuffa meg så mye.

Men han tok kontakt med fastlegen sin, så ordna legen resten. jeg bor på en annen kant av landet, så legen sendt brev til meg som jeg skulle ta med på legekontoret. Da hadde pappa betalt for testen jeg skulle ta, så det eneste jeg gjorde var å gi fra meg litt blod. :)

Det var værtfall ingen tvil om hvem som var faren min!;) Det var 0,001% sjangse for at han IKKe var pappan min:p så det er vel vanskelig å tvile på den..;)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...