Gå til innhold

Hvor tidlig kom kvalmen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer og er i dag 5+2. Hadde håpet å greie meg til sommerferien uten å fortelle det til noen slik at jeg kan komme tilbake i august med mage! Slipper jeg kvalme er det jo ingen som vi begynne å spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også lærer, og er nå 7+4. Hadde også håpet å komme meg til sommerferien uten å fortelle noen eller at noen skulle skjønne. men var sykemeldt forrige uke og er denne uka, pga dårlig form...

Har fortalt det til rektor, for å ha litt forståelse fra ledelsen. Er kun rektor som vet det. Har fortsatt tenkt å prøve holde det skjult for de andre. De trenger jo ikke vite hvorfor jeg var sykemeldt.. og om noen begynner å tenke sitt, får de nesten bare gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg også fortelle ledelsen dette, eller er det enda litt for tidlig. Formen er jo bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang sa jeg det i uke 5-6 pga veldi kvalme,gikk ifra kunder å spydde.Ble derfor sykmeldt så de fleste fikk vite det tili.Gifta oss når jeg var 9uke på vei og pga utdrikkningslag så fikk venner vite det...

Tenkte å holde det lengre denne gangen,men nå er kvalmen her for fullt igjen så vanskelig å skjule det på jobb.Er sykmeldt 30% så slipper så lange dager,heldigvis.Er ei tung tid med dårlig form og en veldig aktiv 15mnd unge...

Skal å prøve akupunktur i morgen,håper det hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var kvalm mellom uke 9 og 17, jeg. Trodde lenge at jeg skulle klare meg uten, men neida. Den kom til meg også!

Ganske deilig når det slipper :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...