Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

best str 75 for å være sikker.80 var en slags M str så da mente hun at jeg kunne gå ned 1 str.passer de ikke så kan de jo bare kastes siden de var så billig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var prisen?

De jeg så på Lindex kostet 269,- det synes jeg var veldig dyrt...

Skrevet

Hei!

Jeg har også bestilt pantyer på sparkjop.no nå! hihi ;-) Å så fine flate mager vi skal få.. Jeg hadde ikke helt flat mage akkurat før jeg ble gravid jeg da, men det kan da ikke skade å få strammet opp litt med en gang etterpå uansett?

Har dessuten hørt man føler seg så slank atte uansett. (Ikke rart, skal ikke mye til nå som jeg har så enorm mage)

Lykke til!

Gjest Frantic
Skrevet

Var jo greit å få en oppklaring på de merkelige størrelsene - har aldri hørt om dem før :-) Begynner å bli litt slitte de jeg har fra de to forrige gangene, så jeg må nok invester i ett par nye nå....

Skrevet

De hadde jo så mange ulike typer. Hvilken er best tror dere?

Skrevet

Jeg tok den til kr 39,50.. Går nesten opp til navlen men har ikke noe "ben". Utrolig sexy forresten ;-) ha ha

Skrevet

jeg bestilte også de til 39,50.+2 ammebher

Skrevet

hihi, jeg tok også med ammebh:-)

Skrevet

noen som vet hvor lang ventetid det er på å få varene?

Skrevet

bestilte på mandag å nå er de på tur i posten.kommer akkurat nå.

Skrevet

Jeg sitter her å ser på sparkjop.no å lurer på hvor mange panty truser jeg skal bestille, hvor mange har dere andre bestilt???

klarer ikke helt å bestemme meg for om 2 er nok, eller om jeg bør kjøpe 3. Det blir jo uannsett ikke så veldig lenge jeg kommer til å bruke dem (håper jeg, samboeren kommer til å brekke seg når han ser meg i dem...hehe)

Skrevet

jeg bestilte 3.når de er så billig så er det jo bare å kast nåe du slutter med de.

Skrevet

det har du rett i, jeg bestiller 3... jeg vil ha flat mage igjen:-) så da må jeg vel gå med dem hele tiden de første ukene. Det er verdt det, gleder meg sånn til å få sove på magen igjen...begynner å bli vanskelig å finne sovestillinger nå.

kan ikke huske om noen har skrevet her hvor mange uker det vil ta før en får flat mage igjen etter bruk av panty trusene, noen som vet...skal sjekke om det er skrevet før...hvis ikke så håper jeg noen kan svare.

lykke til alle sammen

Skrevet

nei det har du rett i,men det har vel litt med utgangspunktet.....får bare håpe den strammer opp ræva også,hahahahahahahha.

men noe hjelper den vel.

Skrevet

ja ræven min trenger litt instramming....hehe

jeg hadde ikke så langt ifra flat mage før jeg ble gravid, men jeg må vel regne med at noen kg henger igjen etter fødselen. Jeg har hørt det er lurt å sove på magen etter fødselen, så det skal jeg gjøre:-)

Skrevet

hadde slapp livmor med nr 2 så det var nesten sånn at de på føden kom og rullet meg over på magen på natta for at jeg skulle ligge mest mulig slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...