@nneliten Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere som har utført tidlig UL før (ca uke 6 -10), og senere ordinær ultralyd (uke 16-18) - ble terminen gitt ganske nøyakig ved tidlig UL, eller ble den korrigert mye ved ordinær UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Har du vært på ul og fått termin? Eller skal du? Jeg var på ul i uke 9,men hun ville ikke sette termin før neste ul. Så jeg holder meg til min egen utregning så lenge. ca 22.des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal til UL neste uke. Har liksom ikke kommet "i rute" etter forrige fødsel - hadde mens rundt nyttår, og neste midten av mars. Testet negativt med CB i slutten av april, men positivt 13. mai... Så vi antar at nummer to melder sin ankomst i januar en gang, men noe mer nøyaktig enn det klarer vi ikke å komme frem til. Derfor er vi veldig spent på UL neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iris9 Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Det var 2 dager forskjell på tidlig ul og 18 uker ul. Det tidlige ul var mest nøyaktig i forhold til el-terminen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå