Gå til innhold

Hei jenter....en uke igjen:)

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deres store mager?

Jeg er nå snart ferdig med mitt andre svangerskap, og er skikkelig spent på hvordan min neste fødsel blir:) Min termin ligger på 5.juni denne gangen! Blir så spennende da! Er det kanskje noen andre som har termin rundt meg? Jeg skal føde på Bærum Sykehus hvertfall! Min første termin ligger på 25.mai, så er jo litt midt i det nå føler jeg...samtidig føler jeg at jeg ikke er helt klar liksom! Husker nesten ikke hvordan det begynte forrige gang, selvom det kun er litt over ett år siden jeg fødte sist;) Håper alle har en fin tid med magene deres hvertfall! Ha en god dag jenter, og lykke til hvis det skjer noe med dere andre som sitter og venter!

Klemmer fra meg:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5190889-hei-jenteren-uke-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal også føde på Bærum snart, har termin 17. Juni (mens-termin 11.) Håper det er den tidligste terminen som er riktig, har lyst til å føde snart jeg! Han kan gost få en uke eller to til på seg, men da syns jeg det får holde! hihi ;-) Men har det sånns om deg, føler meg alikevel ikke helt klar for det. Har aldri gjort dette før jeg da, så jeg vet ikke helt hva jeg går til. Blir GAL av å tenke på at jeg ike vet hvor, når eller hvordan dette skal starte/skje... Må vel bare slappe av og nyte denne siste rolige stunden som mamma kaller: "før" .... (snart blir det "etter" !)

Lykke til, håper du får e fin opplevelse, og hvem vet - kanskje vi sees på Bærum?:-)

Heisan! Jeg har en uke igjen i dag!!! Altså termin en dag etter deg, 06.06.06. Rar dato, men regner ikke med at det blir akkurat da ;-) Dette er mitt andre svangerskap også, har en gutt på 2,5 år.. Er spent på fødselen!!! Blir det som sist eller??? Alle fødsler og svangerskap er vel forskjellige sies det... Min første termin var i går, 29.mai.

For å være helt ærlig, er jeg blitt veldig lei i det sisste.. Vet det er dumt siden jeg har enda en uke til termin, men gutten min på 2 år kom 15 dager før tiden, hadde regnet med et denne gangen også, så føler meg allerede på overtid! I tillegg sa jordmor allerede i uke 35 at det kom til å bli fødsel i god tid før termin. Jommen sa jeg smør! Tenk å lure meg sånn!!!! Det som er mest irriterende, er at jeg i tillegg har hatt flere netter med rier med 2-3min. mellomrom.. Men det blir bare med det.

Begynner å tro at det ikke er noe inni der som kommer ut... Kanskje bare en gedigen fis ;-) hihi.. Neida, må slutte å sutre nå. Gleder meg til babissen kommer ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...